Νέα ηλεκτρική πλατφόρμα για τον όμιλο Volkswagen

Νέα ηλεκτρική πλατφόρμα για τον όμιλο Volkswagen

Στην τελική ευθεία μπαίνει η εξέλιξη της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας SSP του ομίλου Volkswagen, που αναμένεται να αναβαθμίσει την απόδοση και να μειώσει το κόστος των νέων ηλεκτρικών μοντέλων.

Νέα ηλεκτρική πλατφόρμα για τον όμιλο Volkswagen
Ο Όμιλος Volkswagen προχωρά αποφασιστικά στη δημιουργία της νέας καινούργιας πλατφόρμας SSP (Scalable Systems Platform), η οποία θα αποτελέσει τη βάση για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα του που θα παρουσιάζει στο μέλλον. Αυτή θα χρησιμοποιείται σε όλες τις εταιρείες που τον απαρτίζουν και θα συμβάλλει ουσιαστικά στη μείωση της πολυπλοκότητας κατά στη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού, εξέλιξης και παραγωγής ενός καινούργιου μοντέλου, με απώτερο στόχο τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς τους, ιδίως έναντι των Κινέζων. Σύμφωνα με το σχέδιο, η νέα πλατφόρμα θα αντικαταστήσει σταδιακά τις υπάρχουσες MEB (Modular Electric Drive Matrix) και PPE (Premium Platform Electric), στις οποίες βασίζονται τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα των Volkswagen, Skoda, CUPRA, Porsche και Audi.
Νέα ηλεκτρική πλατφόρμα για τον όμιλο Volkswagen
Η SSP θα χρησιμοποιείται στα ηλεκτροκίνητα του γερμανικού Ομίλου όλων των κατηγοριών, από τις μικρότερες έως τις πολυτελείς μεγάλες και τα οχήματα σπορ επιδόσεων. Ο στόχος που έχει τεθεί αφορά στη μείωση του κόστους εξέλιξης και παραγωγής κατά 20% σε σύγκριση με ό,τι ισχύει με τις MEB και PPE.
Συγκριτικά με τις τελευταίες, η νέα πλατφόρμα πλεονεκτεί σημαντικά στους τομείς της παρεχόμενης αυτονομίας και της δυνατότητας ταχυφόρτισης, καθώς έχει σχεδιαστεί να δέχεται αρχιτεκτονική 400 Volt και 800 Volt και να επιτρέπει την ενσωμάτωση προηγμένων συστημάτων διασύνδεσης και υποβοήθησης του οδηγού. Επίσης, θα επιτρέπει καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά σε όλα τα αυτοκίνητα και τη δυνατότητα ενσωμάτωσης και θερμικού κινητήρα που θα λειτουργεί μόνο ως range extender, άρα δίνει τη δυνατότητα να δημιουργηθούν και τέτοιες εκδόσεις τους. Ο Όλιβερ Μπλούμε, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου VW, κατά τη διάρκεια επαγγελματικής συνάντησής του με περίπου 150 στελέχη και μηχανικούς της εταιρείας τόνισε τη σημασία της τήρησης των αρχικών προδιαγραφών της νέας πλατφόρμας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα χρήσης της.
Νέα ηλεκτρική πλατφόρμα για τον όμιλο Volkswagen
Όπως έχει γίνει γνωστό, η SSP θα υπάρξει σε οκτώ διαφορετικές παραλλαγές δίνοντας τη δυνατότητα προσαρμογής της στα κατασκευαστικά δεδομένα που έχει θέσει και εφαρμόζει καθεμία από τις εταιρείες του Ομίλου Volkswagen, αλλά και τον συγκεκριμένο χαρακτήρα που έχει κάθε μοντέλο αυτών. Τέλος, όπως ανακοινώθηκε, έως την άνοιξη του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί η συνεργασία του Ομίλου με τους προμηθευτές και θα οριστικοποιηθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα έχει κάθε μία από τις οκτώ παραλλαγές της. Η εμπορική χρήση της νέας πλατφόρμας SSP αναμένεται να ξεκινήσει το 2027, με την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου το οποίο θα βασίζεται σε αυτή. Πιθανότατα, αυτό θα είναι είτε η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση είτε του Audi A3 είτε του A4.
Νέα ηλεκτρική πλατφόρμα για τον όμιλο Volkswagen
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης