Οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν εκδηλώσει αισιοδοξία σχετικά με τις εκπομπές Co2 του μοτέρ, λέγοντας πως πληροί τις
νέες, πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων της Ε.Ε., αλλά και των ΗΠΑ.
Υπάρχει όμως ένα κώλυμα και αυτό έχει να κάνει με το γεγονός πως
δεν υπάρχει μοντέλο κατάλληλο για να τοποθετήσουν και να δοκιμάσουν το νέο περιστροφικό μοτέρ. Ο νέος κινητήρας εξελίχθηκε από τη
Mazda, ώστε να μπει σε ένα
νέο sportscar. Από πέρυσι ακόμα, η εταιρεία έχει εκδηλώσει ανοιχτά αυτή την επιθυμία της.
Στο μεταξύ, ο CEO της ιαπωνικής μάρκας, Μασαχίρο Μόρο ξεκαθάρισε σε περσινή του συνέντευξη πως το νέο αυτό μοντέλο θα είχε ένα σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο, καθώς θα προσφέρει ένα ταχύτερο αυτοκίνητο.
Δεν είναι ξεκάθαρο
εάν και πότε θα δούμε ένα τέτοιο μοντέλο παραγωγής με τον νέο περιστροφικό κινητήρα. Διότι πρώτα,
η Mazda πρέπει να βρει ένα πρωτότυπο και να ξεκινήσει να τον δουλεύει σε πραγματικές συνθήκες.