Οι μπαταρίες στερεού τύπου (solid state) έχουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα από τις ιόντων λιθίου, που συνήθως προτιμώνται από τις εταιρείες, λόγω χαμηλότερου κόστους και μικρότερης πολυπλοκότητας κατασκευής.
Κατά συνέπεια, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης, ενώ θεωρούνται ασφαλέστερες ως προς την υπερθέρμανση και η διάρκεια ζωής τους υπολογίζεται ότι είναι μεγαλύτερη.
Η BYD συνεχίζει την ανάπτυξη των μπαταριών στερεάς κατάστασης και θα μπορούσε να αρχίσει να τις παρουσιάζει το 2027, για τα μεσαία και εξελιγμένα ηλεκτρικά της οχήματα. Καθώς αυτές οι προηγμένες νέες μπαταρίες γίνονται φθηνότερες στην παραγωγή, η BYD θα μπορούσε να αρχίσει να τις κυκλοφορεί στα πιο προσιτά EV της, μεταξύ 2030 και 2032. Αυτό αποκάλυψαν τα στελέχη της, στο πλαίσιο ενός μεγάλου συνεδρίου, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Κίνα, τονίζοντας μάλιστα ότι οι μελλοντικές μπαταρίες στερεού τύπου, δεν θα ξεπερνούν σε κόστος τις ήδη υπάρχουσες τεχνολογίες. Ωστόσο, η BYD δεν αποκάλυψε άλλες σημαντικές λεπτομέρειες, που αφορούν στην αυτονομία των αυτοκινήτων, αλλά και στην ταχύτητα φόρτισης, με τη χρήση των νέων μπαταριών.
Ο διακεκριμένος επιστήμονας φωτίζει τα κρυμμένα μυστικά του διαστήματος, εξηγεί γιατί είναι απίθανο να είμαστε μόνοι στο σύμπαν, θεωρεί ότι η εποίκηση του Αρη δεν είναι ένα βιώσιμο πρότζεκτ και επισημαίνει την αποστολή που έχουμε ως ανθρωπότητα στον πλανήτη Γη.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.