Τα νέα μοντέλα της SHOKZ προσφέρουν καθαρό ήχο και πλήρη ελευθερία κινήσεων, συνοδεύοντάς μας σε κάθε δραστηριότητα – από την προπόνηση μέχρι τη βόλτα στην πόλη.
Στη σχεδίαση του αμαξώματος της W1 συνέβαλαν σημαντικά τα στελέχη της ομάδας της McLaren στη Formula 1. Το μονοκόκ πλαίσιο της W1 ονομάζεται McLaren Aerocell και εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά γι’ αυτή. Το ίδιο ισχύει και για τις πόρτες της («McLaren Anhedral Doors»),οι οποίες έχουν σχεδιαστεί και διαμορφωθεί χρησιμοποιώντας τεχνικές από τους αγώνες αυτοκινήτων. Οι διαστάσεις της είναι 4.635 χλστμ. σε μήκος, 2.074 χλστμ. σε πλάτος (με διπλωμένους καθρέφτες) και 1.183 χλστμ. σε ύψος. To μεταξόνιό της είναι 2.680 χλστμ. βάρος της είναι 1.399 κιλά, όπως ανακοινώνει η εταιρεία.
Το MHP-8, το καινούργιο υβριδικό σύστημα (McLaren Hi-Performance Hybrid) που διαθέτει αποτελείται από τον twin-scroll V8 κινητήρα χωρητικότητας 3.988 κ. εκ. ο οποίος αποδίδει 928 ίππους και 900 Nm μέγιστη ροπή και από έναν ηλεκτροκινητήρα ακτινικής ροής οποίος αποδίδει 347 ίππους και μέγιστη ροπή 404 Nm. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 1.275 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 1.340 Nm.
Ως μια γνήσια McLaren, η δομή της έχει πολλά στοιχεία από την κατασκευαστική ιστορία της εταιρείας. Έτσι, η W1 διαθέτει την καινούργια ανάρτηση «Race Active Chassis Control III» η οποία είναι ρυθμιζόμενη σε απόσβεση και ύψος από το έδαφος και διαθέτει και πρόγραμμα «Race». Αυτή έχει σχεδιαστεί και ρυθμιστεί με τεχνογνωσία από τη Formula 1, όπως ανακοινώθηκε. Στο εμπρός μέρος, κάποια στοιχεία της έχουν δημιουργηθεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης για να είναι πιο ελαφριά. Επίσης, τμήματά της είναι ορατά, ενώ τα ψαλίδια εδράζονται απευθείας στο πλαίσιο. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Τέλος, στο εσωτερικό έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ευρυχωρία των δύο επιβατών και στην ποιότητα των υλικών και της κατασκευής.