Η αγχολυτική πλευρά της Ford Mustang Mach-E RWD 294 PS

Η αγχολυτική πλευρά της Ford Mustang Mach-E RWD 294 PS

Έχεις μπροστά σου την ένδειξη με 600 χιλιόμετρα αυτονομίας, ένα εορταστικό τριήμερο πολλών χιλιομέτρων και μία Mustang Mach-E με τη μεγάλη μπαταρία να σε περιμένει. 

Η αγχολυτική πλευρά της Ford Mustang Mach-E RWD 294 PS
Έχεις οδηγήσει κάμποσα ηλεκτρικά με τρελά γκάζια και ασύλληπτες πριν λίγα χρόνια ιπποδυνάμεις, έχει πάει η ψυχή σου στις πατούσες σου για το που θα ξεμείνεις από ρεύμα στη μέση του πουθενά, όμως εδώ πατάς τον διακόπτη και βλέπεις φαρδιά-πλατιά 600 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Οι πρόσφατες απόπειρες για μεγάλο ταξίδι στην Ελλάδα του 2023 με ηλεκτρικό αυτοκίνητο σπάνια δεν κατέληξαν σε εμπειρίες τύπου “Εφιάλτης στον δρόμο με τους φορτιστές” και ευφάνταστες ιστορίες τρόμου.

Όμως εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Και αυτή η έκδοση της Mustang με το ιδανικό πακέτο κινητήρα-μπαταρίας δείχνει να αψηφά τα δεδομένα. Και να σε προκαλεί να την επιλέξεις για το εκδρομικό τριήμερο που ανοίγεται μπροστά σου.


Με την Mach-E η Ford είχε μία από τις καλύτερες εμπνεύσεις του μάρκετινγκ του 21ου αιώνα. Αντί να επιλέξει ένα φουτουριστικό όνομα ή ένα -ας πούμε- «Mondeo-something-Electric», προτίμησε να κάνει το αναπάντεχο. Να τραβήξει από τα ιερά και όσια μισού και πλέον αιώνα αυτοκίνησης το όνομα Mustang και να το μεταβιβάσει στη νέα εποχή.

Ο σκεπτικισμός και οι αντιδράσεις ήταν βέβαια αναμενόμενες. Και για όσους μεγάλωσαν με τα γαλόνια του V8 και τις δοξασίες του μεγάλου αμερικάνικου ονείρου που αντιπροσώπευε η Mustang (όχι πάντα με επιτυχία σε κάποιες από τις γενιές της), έμοιαζε με ιεροσυλία. Όμως στην Ford είχαν προβλέψει σωστά. Και τελικά δικαιώθηκαν.


Η Mustang Mach-E κουβαλά όλο το συναισθηματικό φορτίο μιας εποχής που φεύγει, και το φέρνει ανανεωμένο και με νέα πνοή σε μια εποχή που έρχεται. Χωρίς ενδιάμεσα να μην έχει χαθεί σχεδόν τίποτα, εκτός από τις προπατορικές εμμονές της βενζίνης και το γουργουρητό του V8.



Με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και τη μεγάλη μπαταρία των 99 kWh. Συνδυασμός που πραγματικά κάνει την διαφορά σε σχέση με οτιδήποτε άλλο υπάρχει στην ελληνική αγορά για όποιον κάνει τακτικά μεγάλες διαδρομές και θέλει να απολαμβάνει το ταξίδι και όχι να είναι κολλημένος στις διάφορες εφαρμογές για σημεία -και τέρατα…- φόρτισης.

Ο συνδυασμός του ενός ηλεκτροκινητήρα με την μετάδοση πίσω και τη μεγάλη μπαταρία λειτουργεί καταλυτικά στο να νιώθεις μαζί του σχεδόν όπως σε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


To ηλεκτρικό υπόβαθρο λειτουργεί τέλεια, εκμεταλλευόμενο ιδανικά τη μεγάλη μπαταρία και κρατώντας την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Και σίγουρα αρκετά χαμηλότερα από αντίστοιχου μεγέθους μοντέλα είτε με έναν είτε (ακόμα περισσότερο) με δύο κινητήρες.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης