Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Η GTO Engineering τιμά τα κλασικά ιταλικά supercar
Η GTO Engineering τιμά τα κλασικά ιταλικά supercar
Το πρωτότυπο Moderna που αντλεί έμπνευση από τα ιταλικά supercar της δεκαετίας του ’60, είναι το επόμενο project της βρετανικής εταιρίας GTO Engineering που εξειδικεύεται στις κλασικές Ferrari.
UPD:
Το Moderna θα παντρεύει την κομψότητα και το στυλ των κλασικών Ferrari με την απόδοση και την αποτελεσματικότητα της σύγχρονης τεχνολογίας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το αυτοκίνητο θα ζυγίζει λιγότερο από 1.000 κιλά και θα κινείται από έναν V12 κινητήρα στα πρότυπα των αυθεντικών Ferrari της δεκαετίας του ΄60.
Το εξαιρετικά χαμηλό βάρος θα προκύπτει χάρη στο ελαφρύ χωροδικτύωμα του πλαισίου που θα συνδυάζεται με αλουμινένια υποπλαίσια αλλά και τα εξωτερικά τμήματα του αμαξώματος από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Παρά την ρετρό εμφάνιση το Moderna θα κρύβει προηγμένες μηχανολογικές λύσεις τόσο στη ανάρτηση, όσο και στην μετάδοση και τα φρένα ώστε το σύνολο να έχει τις επιδόσεις και τον δυναμισμό που θα υπόσχεται η εικόνα του.
Σύμφωνα με τον διευθυντή της GTO Engineering, Mark Lyon, για τη μελέτη και την εξέλιξη του Moderna ιδαίτερα σημαντικό ρόλο έπαιξε η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρία από την ενασχόλησή της για περίπου τρεις δεκαετίες με κλασικά μοντέλα της Ferrari. Άλλωστε ένας από τους βασικούς στόχους είναι το Moderna να μεταφέρει την ιδιαίτερη γοητευτική αίσθηση των κλασικών μοντέλων αλλά να έχει την ασφάλεια, την ευκολία και τις επιδόσεις των σύγχρονων αυτοκινήτων. Το σίγουρο είναι πως τα πρώτα σχέδια του Moderna που δόθηκαν στην δημοσιότητα δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες και φυσικά μεγάλη ανυπομονησία για να δούμε το πρώτο φυσικό μοντέλο και να μάθουμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες.
Το εξαιρετικά χαμηλό βάρος θα προκύπτει χάρη στο ελαφρύ χωροδικτύωμα του πλαισίου που θα συνδυάζεται με αλουμινένια υποπλαίσια αλλά και τα εξωτερικά τμήματα του αμαξώματος από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Παρά την ρετρό εμφάνιση το Moderna θα κρύβει προηγμένες μηχανολογικές λύσεις τόσο στη ανάρτηση, όσο και στην μετάδοση και τα φρένα ώστε το σύνολο να έχει τις επιδόσεις και τον δυναμισμό που θα υπόσχεται η εικόνα του.
Σύμφωνα με τον διευθυντή της GTO Engineering, Mark Lyon, για τη μελέτη και την εξέλιξη του Moderna ιδαίτερα σημαντικό ρόλο έπαιξε η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρία από την ενασχόλησή της για περίπου τρεις δεκαετίες με κλασικά μοντέλα της Ferrari. Άλλωστε ένας από τους βασικούς στόχους είναι το Moderna να μεταφέρει την ιδιαίτερη γοητευτική αίσθηση των κλασικών μοντέλων αλλά να έχει την ασφάλεια, την ευκολία και τις επιδόσεις των σύγχρονων αυτοκινήτων. Το σίγουρο είναι πως τα πρώτα σχέδια του Moderna που δόθηκαν στην δημοσιότητα δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες και φυσικά μεγάλη ανυπομονησία για να δούμε το πρώτο φυσικό μοντέλο και να μάθουμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα