Το Hollywood πίνει… Ελληνικά

wine

Θα αναρωτηθούν πολλοί, και δικαίως, ποιά σχέση μπορεί να έχει το Hollywood με το κρασί και την Ελλάδα.

Ένας από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες που έχει αναδείξει ο χώρος είναι ο Francis Ford Coppola (Κόπολα) βραβευμένος με Οσκαρ για την κινηματογραφική ταινία ‘Ο Νονός’ αλλά και πολλές άλλες τεράστιες επιτυχίες. Ο Ιταλός στην καταγωγή σκηνοθέτης γεννήθηκε στο Ντιτρόιτ, το 1939 από Ιταλούς γονείς μετανάστες, και μεγάλωσε στη Νέα Υόρκη. Σε ηλικία 67 χρονών εγκαταλείπει τη σπουδαία του καριέρα και αποφασίζει να γίνει παραγωγός κρασιού στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.

Όχι μόνο, ο συγκεκριμένος και διεθνούς εμβέλειας άνθρωπος έδωσε στην κόρη του το Ελληνικό όνομα Σοφία αλλά συγχρόνως ονόμασε το κορυφαίο του κρασί με το όνομα Αρχιμήδης (Archimedes). Σε δήλωση του στο περιοδικό Forbes (Larry Olmsted , Forbes.com, 17 Ιουν 2013),αναφερόμενος στη μεγάλη του αγάπη για το καλό κρασί, εξέφρασε την πίστη του ότι το συγκεκριμένο Ελληνικό όνομα είναι το πλέον κατάλληλο προκείμενου να αποδοθούν τα κύρια χαρακτηριστικά της κορυφαίας του ετικέτας.

Σαν να μην έφτανε αυτό, στην τελευταία του οινοπαραγωγική δουλεία έδωσε το όνομα Πυθαγόρα (Pitagora). Ενημερωτικά, αναφέρουμε πως το κρασί Αρχιμήδης κοστολογείται κοντά στα 100 Ευρώ ανά φιάλη και αποτελεί το καμάρι του γνωστού σκηνοθέτη. Η ποικιλιακή του σύνθεση είναι Καμπερνέ Σοβινιόν (80%), Πετί βερντό (10%), Καμπερνέ Φρανκ (6%) και Μαλμπέκ (4%). Σε παλαιότερες συνεντεύξεις του δήλωνε λάτρης της Ελληνικής ρετσίνας που όμως μπορούσε να τη βρει και να την απολαύσει μόνο όταν επισκεπτόταν την Ελλάδα.

Η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί λαμπρό παράδειγμα για πολλούς Έλληνες παραγωγούς στο επίπεδο της παρουσίασης και μάρκετινγκ ενός προϊόντος. Το σημαντικό στην περίπτωση του Francis Ford Coppola είναι η εξαιρετική ανάπτυξη της ιδέας του οινοτουρισμού εντός του κτήματος. Οι εγκαταστάσεις στην Καλιφόρνια θυμίζουν ξενοδοχείο πέντε αστέρων. Το μουσείο οίνου, το σπα, οι σουίτες, το πολύ καλό εστιατόριο και οι χώροι για παιδιά συνθέτουν ένα μοναδικό κίνητρο για όσους βλέπουν τον οινοτουρισμό ως μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση. Η προώθηση λοιπόν των κρασιών γίνεται με τρόπο πιο ολοκληρωμένο και σαφώς πιο ελκυστικό.

Η άποψη ότι τα τοπικά κρασιά αποτελούν σημείο αναφοράς του κάθε τόπου και αποτελούν αξιοθέατο (οι αμπελώνες) κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στη Γαλλία και στις ΗΠΑ. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι ο οινοτουρισμός μπορεί να δημιουργήσει κέρδη που όχι μόνο να καλύπτουν τα έξοδα του οινοποιού αλλά και ακόμη παραπάνω. Στη χώρα μας διαθέτουμε και αμπελώνες και πάνω από 1150 επίσημα δηλωμένους οινοποιούς αλλά και ένα εξαιρετικό κλίμα που μπορούν να υποστηρίξουν ανάλογες προσπάθειες. Καιρός λοιπόν να το δούμε πιο ζεστά.

Καλή απόλαυση και ραντεβού με τη φιάλη…

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Γιώργος

Πιστεύω ότι υπάρχουν Ελληνικές ετικέτες που μπορούν να κοιτάξουν στα ίσα οποιοδήποτε ξένο κρασί.

Panagos

Μπραβο στον Κοπολα ωραιο αρθρο

kyriakos

Οι Αμερικανοί φτιάχνουν εξαιρετικά κρασιά. Θα τους περάσουν όλους σε 10 χρόνια.

Πειραιώτης μαουνιέρης.

Αν δεν καεί ολόκληρη η Καλιφόρνια από την ξηρασία που υπάρχει χρόνια τώρα,ναι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

anergia98

Οι Έλληνες millennials επιλέγουν μία σταθερή δουλειά που δεν τους ικανοποιεί και τους επιβαρύνει ψυχολογικά  για να ζήσουν σε μία χώρα που το ποσοστό ανεργίας στους νέους «αγγίζει» το 40%

81
Speaking-Listening-Man-Woman

Επιβεβαιώθηκε ότι οι αυτιστικοί άνθρωποι, κατά μέσο όρο, εμφανίζουν πιο ανδρικά χαρακτηριστικά, δηλαδή μικρότερη ικανότητα ενσυναίσθησης και μεγαλύτερη ικανότητα συστηματοποίησης σε σχέση με το γενικό πληθυσμό