Έχετε παράπονα από την ασφαλιστική σας; Τι να κάνετε πριν «σπάσετε» το συμβόλαιό σας

Έχετε παράπονα από την ασφαλιστική σας; Τι να κάνετε πριν «σπάσετε» το συμβόλαιό σας

Η δυσαρέσκεια από το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας δεν πρέπει να γίνεται λόγος ρήξης με την εταιρία. Διαβάστε για την υπηρεσία διαχείρισης αιτιάσεων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθώς και πού ακόμα μπορείτε να απευθυνθείτε για τα παράπονά σας

201112165740_insur2
Παράπονα από την εταιρία τους για μία σειρά από ζητήματα, από τις ετήσιες αναπροσαρμογές των ασφαλίστρων έως και την άρνηση καταβολής αποζημίωσης, ενδέχεται να εμφανίσουν κάποια στιγμή οι ασφαλισμένοι, στο πλαίσιο μιας σχέσης που, όμως, δεν παύει να είναι σημαντική για αμφότερες τις πλευρές. Προκειμένου, λοιπόν, να μην οδηγηθούν σε ρήξη (σ.σ. «σπάσιμο» συμβολαίου), με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ασφαλισιμότητά τους, οι καταναλωτές μπορούν κάλλιστα να απευθυνθούν καταλλήλως.

Πιο αναλυτικά, όπως εξηγούν στο ygeiamou.gr αρμόδιες πηγές, το πρώτο πράγμα που οφείλουν να κάνουν είναι να απευθυνθούν στον διανομέα της ασφάλισης, ανεξαρτήτως εάν πρόκειται για διαμεσολαβητή, το δίκτυο των τραπεζών ή το ίντερνετ. Εκείνος είναι το «πρόσωπο» της εκάστοτε εταιρίας και, άρα, έχει την δυνατότητα να «σβήνει τις φωτιές».

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης