Άνοιγμα του Ιράν στις ΗΠΑ μέσω αγοράς 100 νέων Boeing
Τον Φεβρουάριο, ο υφυπουργός Μεταφορών του Ιράν Ασγκάρ Φακριέχ Κασάν δήλωσε στο Reuters ότι η χώρα είναι έτοιμη να αγοράσει τουλάχιστον 100 αεροπλάνα από την Boeing
Το Ιράν προσκάλεσε την αμερικανική εταιρία κατασκευής αεροσκαφών Boeing στην Τεχεράνη για να συζητήσουν την αγορά αεροπλάνων με στόχο την ανανέωση του γηραιού στόλου της που έχει υποστεί πλήγμα από τις δεκαετίες των κυρώσεων σε βάρος της χώρας, μετέδωσε σήμερα η κρατική τηλεόραση.
Τον Φεβρουάριο, ο υφυπουργός Μεταφορών του Ιράν Ασγκάρ Φακριέχ Κασάν δήλωσε στο Reuters ότι η χώρα είναι έτοιμη να αγοράσει τουλάχιστον 100 αεροπλάνα από την Boeing. Η εταιρία είπε ότι εξετάζει τα βήματα που πρέπει να γίνουν προκειμένου να διαπραγματευθεί με τον Ιράν.
«Μετά την εξουσιοδότηση της αμερικανικής κυβέρνησης στην Boeing, προσκαλέσαμε την εταιρία να ξεκινήσει συνομιλίες για την ανάπτυξη του στόλου αεροσκαφών της χώρας», δήλωσε χθες ο Ιρανός υπουργός Οδικών Δικτύων και Μεταφορών Αμπάς Ακχουντί, σύμφωνα με την κρατική τηλεόραση. Δεν δόθηκαν λεπτομέρειες για την ημερομηνία της επίσκεψης.
Τον περασμένο μήνα, οι ΗΠΑ επέτρεψαν στην Boeing να πραγματοποιήσει συνομιλίες με αεροπορικές εταιρίες στο Ιράν, αλλά είπαν ότι θα χρειαστεί πρόσθετη άδεια από τις αμερικανικές αρχές για να προχωρήσουν οι πωλήσεις, καθώς το Ιράν συνεχίζει να υπόκειται σε μια σειρά αμερικανικών περιορισμών.
Η ανταγωνίστρια της Boeing στην Ευρώπη, η Airbus, συμφώνησε τον Ιανουάριο να πουλήσει στο Ιράν 118 αεροσκάφη αξίας περίπου 27 δισεκ. δολαρίων. Ο αριθμός και η ηλικία των αεροσκαφών Airbus και Boeing στο Ιράν δείχνουν τα περιθώρια που υπάρχουν για την πώληση αεριωθουμένων. Πολλά από τα αεροσκάφη της Boeing χρονολογούνται από τις δεκαετίες του ’70 και του ’80.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.