Θύμα του ακραίου κύματος καύσωνα που επελαύνει στη Γαλλία υπήρξε ένα βρέφος μόλις 14 μηνών, το οποίο άφησε την τελευταία του πνοή μέσα στο αυτοκίνητο λόγω θερμοπληξίας.Υπεύθυνες όμως για τον τραγικό του θάνατου δεν ήταν μόνο οι δυσχερείς καιρικές συνθήκες, αλλά και ο ίδιος ο πατέρας του, καθώς φέρεται να ξέχασε... για ώρες το παιδί μέσα στο σταθμευμένο όχημα!
Σύμφωνα με πληροφορίες της Daily Mail, η τραγική είδηση έρχεται από πόλη της νοτιοδυτικής Γαλλίας, η οποία έχει πληγεί ιδιαίτερα από τις «καυτές» καιρικές συνθήκες. Το συμβάν σημειώθηκε την περασμένη Τετάρτη, όταν ο πατέρας είχε πάρει μαζί του το παιδί από το πρωί, για να το αφήσει στον βρεφονηπιακό σταθμό.
Ωστόσο, ο αφηρημένος πατέρας ξέχασε ότι είχε το παιδί στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να μην το παραδώσει ποτέ στον βρεφονηπιακό σταθμό. Στη συνέχεια, πάρκαρε το αυτοκίνητο στον καυτό ήλιο, ενώ το άτυχο βρέφος βρισκόταν μέσα σε αυτό.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το παιδάκι υπέστη θερμοπληξία από τις αποπνικτικές θερμοκρασίες καταλήγοντας, έτσι, στον φρικτό του θάνατο.
Μόλις η μητέρα συνειδητοποίησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το παιδί ειδοποίησε τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης της χώρας, οι οποίες έφτασαν εσπευσμένα στο σημείο -γύρω στις 5.00 το απόγευμα- προσπαθώντας μάταια να επαναφέρουν το βρέφος.
Το μωράκι βρέθηκε νεκρό το απόγευμα της ίδιας ημέρας στο πάρκινγκ της αεροναυπηγικής εταιρείας «Safran». Η είδηση της απώλειάς του με αυτό τον βάναυσο τρόπο έχει συγκλονίσει τον κόσμο τόσο εντός των συνόρων της χώρας, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Κλείσιμο
Η νεκροψία-νεκροτομή που διενεργήθηκε δεν έχει καθορίσει ακόμη τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στον θάνατο το παιδί, ωστόσο όπως ανέφερε η εισαγγελέας χθες «οι αρχικές έρευνες δείχνουν ότι το μικρό παιδί πέθανε από ασφυξία και αφυδάτωση».
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι γονείς εξαιτίας του σοκ που έπαθαν μόλις διαπίστωσαν ότι το παιδί τους ήταν νεκρό εισήχθησαν εσπευσμένα στο νοσοκομείο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.