Περιζήτητες οι βίλες στην Ελλάδα

santorini-1401088_1920

H προσφορά βιλών της TUI στην Ελλάδα έχει διευρυνθεί κατά 15% φέτος

Ελλάδα, Γαλλία και Πορτογαλία είναι οι χώρες της νότιας Ευρώπης που συγκεντρώνουν την ισχυρότερη ζήτηση στην TUI για εξοχικές κατοικίες και βίλες αυτό το καλοκαίρι.

H προσφορά βιλών της TUI στην Ελλάδα έχει διευρυνθεί κατά 15% φέτος, και ήδη καταγράφει αύξηση κρατήσεων της τάξης του 60%.

Επιπλέον, ο τουρ οπερέιτορ ανακοίνωσε την προσθήκη νέων βιλών στη χώρα μας, κυρίως στην Κρήτη και την Κέρκυρα.

Οι TUI Villas θα επεκταθούν επίσης στη Γαλλία, ιδίως στις ακτές και τις νότιες περιοχές, καθώς στη χώρα καταγράφεται αύξηση 26% στη ζήτηση.

Η TUI Villas διαθέτουν περισσότερες από 300.000 εξοχικές κατοικίες και το brand της TUI, TUI Ferienhaus, πάνω από 12.000 εξοχικές κατοικίες και βίλες.

Η σημαντικότερη αγορά σε επίπεδο ζήτησης για βίλες παραμένει η Γερμανία, με αύξηση των κρατήσεων 10% αλλά και η γειτονική Πολωνία.

Και τα 2 brand της TUI στοχεύουν να αυξήσουν την προσφορά τους τη χειμερινή σεζόν στις Άλπεις, στα Κανάρια Νησιά, τη Μαδέρα, τη Μάλτα και την Κύπρο. Ήδη οι κρατήσεις για τη χειμερινή σεζόν παρουσιάζουν αύξηση 20% σε σχέση με πέρυσι. Στους μακρινούς προορισμούς έμφαση θα δοθεί στη Φλόριντα.

Τα brand στο μέλλον θα εστιάσουν περισσότερο στα σημαντικά target group ταξιδιωτών. Οι οικογένειες αποτελούν το βασικό στόχο (56%) και ακολουθούν τα ζευγάρια (25%) και οι φίλοι (19%).

Οι ταξιδιώτες αυτοί χωρίζονται σε εκείνους που θεωρούν το εξοχικό σπίτι ως δεύτερη κατοικία, σε εκείνους που χρησιμοποιούν το εξοχικό ως βάση για να εξερευνήσουν τον προορισμό και σε εκείνους που αναζητούν ξεκούραση και επιθυμούν επιπλέον υπηρεσίες όπως προσφορές για παιδιά, γεύματα και καθαριότητα.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gondola

Ο δήμαρχος της πόλης σκέφτεται να προτείνει πρόστιμα ύψους από 50 έως 500 ευρώ - Ήδη απαγορεύεται να τρωει κανείς περπατώντας ή σε σκαλιά - Σκέφτονται να «κόψουν» και τη μουσική στις βάρκες

6
walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

1