Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Τι εξοργίζει τους ταξιδιώτες στην πτήση και στο ξενοδοχείο
Τι εξοργίζει τους ταξιδιώτες στην πτήση και στο ξενοδοχείο
Δείτε αναλυτικά ποιες είναι οι πιο εξοργιστικές συμπεριφορές
Οι κακοί τρόποι μερικών ταξιδιωτών μπορούν να μειώσουν δραματικά το επίπεδο ικανοποίησης των υπολοίπων, ιδιαίτερα στο αεροπορικό ταξίδι και κατά τη διαμονή στο ξενοδοχείο, με τα 3 πιο ενοχλητικά στοιχεία που αναφέρουν οι ταξιδιώτες να είναι όσοι κλωτσούν το μπροστινό κάθισμα, οι επιβάτες χωρίς… παπούτσια και οι εξαιρετικά ομιλητικοί και θορυβώδεις επιβάτες.
Αυτό δείχνει νέα έρευνα της Expedia με τίτλο «Airplane and Hotel Etiquette», που διενεργήθηκε σε δείγμα 18.000 ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο, οι οποίοι ανέδειξαν τις συμπεριφορές συνταξιδιωτών τους που κάνουν τις διακοπές τους… μαρτύριο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 90% των ταξιδιωτών θεωρεί απαράδεκτους τους επιβάτες που βγάζουν τα παπούτσια τους στην πτήση, με το μεγαλύτερο ποσοστό διαμαρτυριών να προέρχεται από τους Αμερικανούς (75%) οι οποίοι φροντίζουν να φορούν πάντα κάλτσες και παπούτσια.
Επίσης, οι επιβάτες που φορούν παπούτσια στις πτήσεις εξοικονομούν χώρο γλιτώνοντας χρεώσεις αποσκευών, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους Αμερικανούς περισσότερο από κάθε άλλη εθνικότητα (47%).
Δείτε ποιες συμπεριφορές ενοχλούν τους επιβάτες στις πτήσεις
- Ο επιβάτης που κλωτσάει το κάθισμα (51%)
-Ο επιβάτης μου… μυρίζει (43%)
-Οι γονείς που αφήνουν ανεξέλεγκτα τα παιδιά τους (39%)
-Όσοι παραβιάζουν τον προσωπικό χώρο των άλλων (34%)
-Όσοι προκαλούν θόρυβο (29%)
-Οι επιβάτες που παρακάμπτουν τη σειρά (18%)
-Όσοι καταναλώνουν τρόφιμα (14%)
Αυτό δείχνει νέα έρευνα της Expedia με τίτλο «Airplane and Hotel Etiquette», που διενεργήθηκε σε δείγμα 18.000 ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο, οι οποίοι ανέδειξαν τις συμπεριφορές συνταξιδιωτών τους που κάνουν τις διακοπές τους… μαρτύριο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 90% των ταξιδιωτών θεωρεί απαράδεκτους τους επιβάτες που βγάζουν τα παπούτσια τους στην πτήση, με το μεγαλύτερο ποσοστό διαμαρτυριών να προέρχεται από τους Αμερικανούς (75%) οι οποίοι φροντίζουν να φορούν πάντα κάλτσες και παπούτσια.
Επίσης, οι επιβάτες που φορούν παπούτσια στις πτήσεις εξοικονομούν χώρο γλιτώνοντας χρεώσεις αποσκευών, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους Αμερικανούς περισσότερο από κάθε άλλη εθνικότητα (47%).
Δείτε ποιες συμπεριφορές ενοχλούν τους επιβάτες στις πτήσεις
- Ο επιβάτης που κλωτσάει το κάθισμα (51%)
-Ο επιβάτης μου… μυρίζει (43%)
-Οι γονείς που αφήνουν ανεξέλεγκτα τα παιδιά τους (39%)
-Όσοι παραβιάζουν τον προσωπικό χώρο των άλλων (34%)
-Όσοι προκαλούν θόρυβο (29%)
-Οι επιβάτες που παρακάμπτουν τη σειρά (18%)
-Όσοι καταναλώνουν τρόφιμα (14%)
-Αυτοί που δεν διαχειρίζονται καλά τις αποσκευές τους (13%)
-Οι επιβάτες που απλώνουν το χέρι στο υποβραχιόνιο της θέσης (13%)
-Όσοι δεν τηρούν το «Airplane Mode» κατά τη διάρκεια της πτήσης στις συσκευές τους (11%)
Οι νοτιοκορεάτες τείνουν να μεθούν περισσότερο από κάθε άλλη εθνικότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης, και ακολουθούν οι Ταϊλανδοί και οι Αμερικανοί. Οι ταξιδιώτες συνήθως «ρίχνουν» το κάθισμα είτε όταν πρόκειται για μακρινή πτήση άνω των 3 ωρών, είτε όταν θέλουν να κοιμηθούν. Το ένα τέταρτο των Αμερικανών δηλώνει ότι ποτέ δεν «ρίχνει» το κάθισμα γιατί το θεωρεί αγένεια. Οι Ευρωπαίοι τείνουν να ρωτούν τους συνεπιβάτες τους προηγουμένως.
Το 54% των ταξιδιωτών θεωρεί ότι είναι σωστό να ξυπνήσουν τους επιβάτες που κοιμούνται και ροχαλίζουν, και πολλοί δεν διστάζουν να τους ζητήσουν να μετακινηθούν σε άλλη θέση. Το 20% θεωρεί σωστό να ακουμπήσει με την πλάτη του τον συνεπιβάτη που ροχαλίζει.
Κοριοί και χρησιμοποιημένα προφυλακτικά σοκάρουν τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία
Το 80% των Αμερικανών συμφωνούν ότι το χειρότερο πράγμα με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι στο ξενοδοχείο είναι οι κοριοί στα δωμάτια. Το 67% ανέφερε ότι έχει σοκαριστεί στο παρελθόν επειδή εντόπισε χρησιμοποιημένο ή ανοικτή συσκευασία προφυλακτικού στο δωμάτιο.Όσον αφορά τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, το 82% των Αμερικανών θεωρεί το Wi-Fi, είτε με χρέωση είτε χωρίς, είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της διαμονής.
Στα ξενοδοχεία, οι συμπεριφορές που εξοργίζουν τους ταξιδιώτες είναι οι ακόλουθες
-Οι γονείς που δεν ελέγχουν τα παιδιά τους (45%)
-Οι τουρίστες που προκαλούν θόρυβο στο διάδρομο (41%)
-Όσοι προκαλούν θόρυβο μέσα στο δωμάτιο (41%)
-Οι γκρινιάρηδες (29%)-Όσοι διασκεδάζουν έντονα και ενοχλούν (27%)
-Οι μεθυσμένοι στο μπαρ (27%)-Οι ευέξαπτοι (20%)
-Οι ερωτευμένοι που προκαλούν θορύβους (19%)
-Οι περιπτύξεις στο μπάνιο (11%)
-Οι υπερβολικά ομιλητικοί στο ασανσέρ (5%)
Οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο ενοχλούνται περισσότερο από τους κοριούς στο δωμάτιο, από τα χρησιμοποιημένα προφυλακτικά, από τον καπνό του τσιγάρου ή την κακή οσμή του δωματίου. Η βρωμιά του χώρου είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο οι ταξιδιώτες ζητούν να αλλάξουν δωμάτιο, παρότι περισσότεροι από τους μισούς σπάνια ή και ποτέ δεν απολυμαίνουν αντικείμενα όπως το τηλεκοντρόλ ή το τηλέφωνο ή φορούν παπούτσια για το λουτρό για να προστατεύσουν τα πόδια τους.
Οι περισσότεροι ταξιδιώτες παραδέχονται ότι κρύβουν πολύτιμα αντικείμενα από το προσωπικό καθαριότητας του ξενοδοχείου και ότι παίρνουν μαζί τους αντικείμενα από το δωμάτιο του ξενοδοχείου. Οι Αμερικανοί πιστεύουν ότι ένα φιλοδώρημα 2-3 δολαρίων είναι ιδανικό για τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου. Οι Αμερικανοί προτιμούν μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων, μπουτίκ μονάδες και εξοχικά.
Το 73% των Αμερικανών δήλωσε ότι ποτέ δεν θα συνευρισκόταν ερωτικά με κάποιον συνταξιδιώτη ή κάποιον που θα είχε γνωρίσει σε πτήση. Ωστόσο το 30% ομολόγησε ότι έκανε κράτηση σε ξενοδοχείο για ερωτικές περιπτύξεις και το 10% ότι αγόρασε ακριβές ταινίες πορνό.
-Οι επιβάτες που απλώνουν το χέρι στο υποβραχιόνιο της θέσης (13%)
-Όσοι δεν τηρούν το «Airplane Mode» κατά τη διάρκεια της πτήσης στις συσκευές τους (11%)
Οι νοτιοκορεάτες τείνουν να μεθούν περισσότερο από κάθε άλλη εθνικότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης, και ακολουθούν οι Ταϊλανδοί και οι Αμερικανοί. Οι ταξιδιώτες συνήθως «ρίχνουν» το κάθισμα είτε όταν πρόκειται για μακρινή πτήση άνω των 3 ωρών, είτε όταν θέλουν να κοιμηθούν. Το ένα τέταρτο των Αμερικανών δηλώνει ότι ποτέ δεν «ρίχνει» το κάθισμα γιατί το θεωρεί αγένεια. Οι Ευρωπαίοι τείνουν να ρωτούν τους συνεπιβάτες τους προηγουμένως.
Το 54% των ταξιδιωτών θεωρεί ότι είναι σωστό να ξυπνήσουν τους επιβάτες που κοιμούνται και ροχαλίζουν, και πολλοί δεν διστάζουν να τους ζητήσουν να μετακινηθούν σε άλλη θέση. Το 20% θεωρεί σωστό να ακουμπήσει με την πλάτη του τον συνεπιβάτη που ροχαλίζει.
Κοριοί και χρησιμοποιημένα προφυλακτικά σοκάρουν τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία
Το 80% των Αμερικανών συμφωνούν ότι το χειρότερο πράγμα με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι στο ξενοδοχείο είναι οι κοριοί στα δωμάτια. Το 67% ανέφερε ότι έχει σοκαριστεί στο παρελθόν επειδή εντόπισε χρησιμοποιημένο ή ανοικτή συσκευασία προφυλακτικού στο δωμάτιο.Όσον αφορά τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, το 82% των Αμερικανών θεωρεί το Wi-Fi, είτε με χρέωση είτε χωρίς, είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της διαμονής.
Στα ξενοδοχεία, οι συμπεριφορές που εξοργίζουν τους ταξιδιώτες είναι οι ακόλουθες
-Οι γονείς που δεν ελέγχουν τα παιδιά τους (45%)
-Οι τουρίστες που προκαλούν θόρυβο στο διάδρομο (41%)
-Όσοι προκαλούν θόρυβο μέσα στο δωμάτιο (41%)
-Οι γκρινιάρηδες (29%)-Όσοι διασκεδάζουν έντονα και ενοχλούν (27%)
-Οι μεθυσμένοι στο μπαρ (27%)-Οι ευέξαπτοι (20%)
-Οι ερωτευμένοι που προκαλούν θορύβους (19%)
-Οι περιπτύξεις στο μπάνιο (11%)
-Οι υπερβολικά ομιλητικοί στο ασανσέρ (5%)
Οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο ενοχλούνται περισσότερο από τους κοριούς στο δωμάτιο, από τα χρησιμοποιημένα προφυλακτικά, από τον καπνό του τσιγάρου ή την κακή οσμή του δωματίου. Η βρωμιά του χώρου είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο οι ταξιδιώτες ζητούν να αλλάξουν δωμάτιο, παρότι περισσότεροι από τους μισούς σπάνια ή και ποτέ δεν απολυμαίνουν αντικείμενα όπως το τηλεκοντρόλ ή το τηλέφωνο ή φορούν παπούτσια για το λουτρό για να προστατεύσουν τα πόδια τους.
Οι περισσότεροι ταξιδιώτες παραδέχονται ότι κρύβουν πολύτιμα αντικείμενα από το προσωπικό καθαριότητας του ξενοδοχείου και ότι παίρνουν μαζί τους αντικείμενα από το δωμάτιο του ξενοδοχείου. Οι Αμερικανοί πιστεύουν ότι ένα φιλοδώρημα 2-3 δολαρίων είναι ιδανικό για τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου. Οι Αμερικανοί προτιμούν μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων, μπουτίκ μονάδες και εξοχικά.
Το 73% των Αμερικανών δήλωσε ότι ποτέ δεν θα συνευρισκόταν ερωτικά με κάποιον συνταξιδιώτη ή κάποιον που θα είχε γνωρίσει σε πτήση. Ωστόσο το 30% ομολόγησε ότι έκανε κράτηση σε ξενοδοχείο για ερωτικές περιπτύξεις και το 10% ότι αγόρασε ακριβές ταινίες πορνό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα