Διάστημα... ένας υπέροχος κόσμος μέσα από 10 βίντεο της NASA

gal18

Μαύρες τρύπες, πλανήτες, ο Ήλιος, τεχνολογία, η Γη μας... όλα όσα θα έπρεπε να γνωρίζει ο άνθρωπος μέσα από τη γνώση που συγκέντρωσαν κορυφαίοι επιστήμονες

Ένα βίντεο 60 δευτερολέπτων της NASA αποτυπώνει μία δουλειά δεκάδων ανθρώπων, πολλές φορές για πολλά χρόνια, πίσω από υπερσύγχρονα όργανα, μετά από πειράματα και από παρατήρηση σε οθόνες παρακολούθησης. Χιλιάδες, ίσως και εκατομμύρια δεδομένα, τα οποία έχουν «ταξιδέψει» ασύλληπτες αποστάσεις στο Διάστημα, συνθέτονται και προσφέρονται με όλη τους τη μεγαλοπρέπεια στην ανθρωπότητα.

Μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας, όποιος διαθέτει μία απλή πρόσβαση στο ίντερνετ, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει όσα θαυμαστά έχουν ανακαλύψει οι επιστήμονες, για έναν κόσμο που ανοίγεται διάπλατα μπροστά μας, γεμάτος μυστήριο, ελπίδα, δέος.

Ένα βίντεο δευτερολέπτων, ή λίγων λεπτών, παρουσιάζει αμέτρητες ώρες εργασίας, γνώσης και προσπάθειας. Ο καθένας, λοιπόν, μπορεί να αντιληφθεί πόση γνώση, πόση μαγεία, πόση ομορφιά, περιλαμβάνονται σε 10 βίντεο! Δέκα βίντεο που δημιούργησαν οι επιστήμονες της NASA, προκειμένου να μοιραστούν όσα θαυμαστά έχουν ανακαλύψει και να μάθει η ανθρωπότητα όσα περισσότερα μπορεί, για αμέτρητους νέους κόσμους στο αχανές σύμπαν.

Ας αφήσουμε την εικόνα να «μιλήσει»:

1. Ο πλανήτης Άρης σε ένα λεπτό

Mars in a Minute: Are There Quakes on Mars?

2. Γαλαξίες... η σύγκρουση δύο Τιτάνων

SDO Anniversary Series: Year 6

SDO Anniversary Series: Year 7

5. Μαύρες τρύπες...

NASA | Goddard In The Galaxy

6. Το ταξίδι ενός αστεροειδή...

NASA | Asteroid Bennu's Journey

7. Προσελήνωση... η πρακτική

LLRV Testing Contributed to Apollo 11's Success

8. Η Γη... από ψηλά

NASA | Earthrise: The 45th Anniversary

9. Μουσική κάθοδος στον Τιτάνα

Musical Descent to Titan

10. Η αποστολή της NASA

NASA’s Exploration Mission-1

Please share this post

Παρατηρώ κάποιες ξάστερες νύχτες στην αυλή μου, τα αστέρια δειχνοντάς τα στον παιχνιδιάρη σκύλο μου και αναρωτιέμαι αν ο σκύλος μου με την έκτη του αίσθηση, νιώθει τι είναι τα αστέρια όπως γνωρίζω και μαγεύομαι εγω. Δυστυχώς τα 10 βίντεο αυτά της NASA δεν επαρκούν απο την στιγμή που περισσότεροι απο το 60 τοις 100 του παγκόσμιου πληθυσμού, πιστεύουν οτι στο ηλιακό μας σύστημα υπάρχουν αμέτρητα αστέρια. Νομίζουν οτι τα αστέρια που βλέπουν οτι βρίσκονται εντός του ηλιακού μας συστήματος, διότι δεν τους έχει εξηγήσει κανείς οτι τα αστέρια είναι τεράστιοι ηλιοι, σε διάφορα μεγέθη εώς και πολύ μεγαλύτεροι απο τον δικό μας και βλέποντας τα έτσι μικρά την νύχτα δεν μπορούν να καταλάβουν οτι το μικρό μέγεθος που βλέπουν, οφείλετε στις τεράστιες αποστάσεις που απέχουν απο το δικό μας, ηλιακό σύστημα και έτσι θεωρούν οτι είναι μικρά φωτεινά αστεράκια, όπως αυτά που ζωγραφίζαμε στο σχολείο και οτι βρίσκονται στον νυχτερινό ουρανό ψιλά, λίγο ποιο πάνω απο τα σύννεφα. Το κάθε ηλιακό σύστημα φέρει εναν Ηλιο-άστρο και σπάνια για τα μέχρι στιγμής αστρονομικά δεδομένα 2 ήλιους-άστρα=binary star system. Μετά απο έρευνα σε περαστικούς που πραγματοποίησε η Ευρωπαϊκή διαστημική υπηρεσία-ESA με το ερώτημα: πόσα αστέρια υπάρχουν στο ηλιακό μας σύστημα, διαπιστώθηκε το μεγάλο πρόβλημα της άγνοιας, που κρατά πολλούς ανθρώπους μακριά, απο την απέραντη γοητεία της πραγματικής σημασίας των αστεριών και των εξωπλανητών που φιλοξενούν στα ηλιακά τους συστήματα! Οσοι γνωρίζουν θα πρέπει να το μοιραστούν με όσους δεν γνωρίζουν, γιατί όταν όλοι σε αυτόν τον πλανήτη τα κατανοήσουν πραγματικά όλα αυτά, ίσως η παγκόσμια νοοτροπία αλλάξει και το εγω να γίνει εμείς, με πολλές θετικές εξελίξεις στην ειρήνη και συνεργασία των λαών, για την διάσωση αυτού του μολυσμένου και ταλαιπωρημένου πλανήτη και για παγκόσμια συνεργασία στην διαστημική κοινή συναινέσει πορεία, όλων των λαων μέχρι τα τελευταία σύνορα του σύμπαντος, για εξερεύνηση και μελλοντική αποίκηση! Δείτε το βίντεο της έρευνας απο την ESA στο youtube με τίτλο: Did you know: How many stars exist in our solar system?

δεν μιλάμε για άπειρα άστρα και γαλαξίες

to 78% των γαλαξιών - πλανητών -εξωπλανητών που τηλεπαρατηρούμε στο υλικό σύμπαν ( το 4% το συνολικού) σε αποστάσεις χιλιάδων- εκατομυρίων ετών φωτός δεν έχουν κάν γεννηθεί..

@

Και ποιο είναι το όνομα του θεού δημιουργού που φρόντισε για όλα αυτά? Οχι για το όνομα του Ιησού Χριστού, αλλά για το όνομα του πατέρα του και δημιουργού, θέλουμε να μας πεις ποιο είναι κατα την δική σου άποψη γιατί αυτά που γράφεις εδώ και σε προηγούμενα επιστημονικά άρθρα του πρώτου θέματος όπως αυτό για παράδειγμα: (Υπήρξε ζωή στον Άρη: Η NASA ανακάλυψε αρχαία οργανική ύλη στον κόκκινο πλανήτη) οπου κάνεις κήρυγμα θρησκευτικής μορφής κιόλας για τον θεο, και όταν σε ρώτησαν για το όνομα του θεού που αναφέρεσε δεν απάντησες. Είσαι λοιπόν χριστιανός ορθόδοξος η κάτι άλλο που προσπαθεί να διαστρεβλώσει τις επιστημονικές έρευνες για χάρη της παραπληροφόρησης? Θα μας πείς πάλι για τις ζώνες βαν άλεν και την παραπληροφόρηση που κάνεις οτι εξαιτίας των ζωνών αυτών οτι οι άνθρωποι με τα φθαρτά τους σώματα δεν έχουν παει ούτε μέχρι την σελήνη αλλα ούτε και περαν του διαστημικού σταθμού αλλά θα πάνε με τα νεα άφθαρτα σώματα τους? Γιατί επιμένεις πάντα να διαστρεβλώνεις τα επιστημόνικα δεδομένα παραπλανώντας όσους δεν γνωρίζουν και δεν μας λες αν ο θεός που αναφέρεσε ανήκει στην χριστιανική ορθόδοξη πίστη η σε κάποια άλλη? Πες επιτέλους το όνομα του θεού αυτού που περιγράφεις στα άλλα άρθρα για να καταλάβουμε. Και πες μας αν είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος η κάποιας άλλης θρησκείας. Γιατί όταν σε ρώτησαν στο άρθρο για την αρχαία οργανική ύλη που ανακάλυψε η NASA στον Αρη, δεν απάντησες το όνομα του θεου που σου ζήτησαν?

He is???

Λοιπον? θα μας πεις κάποιο όνομα? Eric Ludy - He is (The Names of God) – (Return of Majesty Trilogy) - YouTube ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΛΕΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΑ 78% ΚΑΙ 4% ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΗ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΓΑΛΑΞΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΣΩΣΤΑ. ΕΣΥ ΧΩΝΕΣΕ ΣΑΝ ΣΦΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΟΣΑ ΣΩΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ. ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ Η ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ GOOGLE ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ: zionist paid trolls flat earth

χαχα

Ο γαλαξίας μας βρίσκεται σε τροχιά σύγκρουσης με τον γαλαξία της Ανδρομέδας. Δεν θα μείνει τίποτα όρθιο στη ΝΔ Κυριάκο.

nasa

όσοι έχουν δορυφορική (και πιάνουν τα ελεύθερα κανάλια (F.Τ.Α) στον astra ή στον hotbird) μπορούν να πιάσουν το κανάλι nasa hd και nasa uhd (4k) εκεί δείχνουν συνέχεια όσα γράφετε. ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΚΟΝΑ... ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΑΞΙΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 4Κ!

PlayStation_Classic_News_Image_01

Η Sony γιορτάζει τα 25 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του PlayStation που κατάφερε να μπει σε πολλά εκατομμύρια σπίτια ανά τον κόσμο και επαναφέρει στην αγορά την κονσόλα σε μια μίνι εκδοχή της και την ονομασία PlayStation Classic.