Κορωνοϊός: Ο Αυγενάκης υπέγραψε τη διάταξη που επιτρέπει στις ομοσπονδίες να λήξουν τα πρωταθλήματα
Η αιτιολογική έκθεση εξηγεί πως προκύπτει ζήτημα λήξης “και καθ οιονδήποτε τρόπο περάτωσης, όπως και ολοκλήρωσης των προσωρινώς διακοπεισών αθλητικών διοργανώσεων, μετά την επικείμενη σταδιακή άρση των απαγορεύσεων που επιβλήθηκαν”
Τροπολογία για τον τρόπο ολοκλήρωσης των αθλητικών διοργανώσεων της περιόδου 2019 – 20 κατάθεσε η κυβέρνηση στην Βουλή στο πλαίσιο της σταδιακής άρσης των περιορισμών.
Η διάταξη που υπογράφει ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης παρέχει ευελιξία κινήσεων στους διοργανωτές των αθλητικών πρωταθλημάτων να λαμβάνουν άμεσα αποφάσεις ώστε να αποφεύγεται η συνάθροιση μεγάλου αριθμού προσώπων στους αγωνιστικούς χώρους ή στις εξέδρες των γηπέδων.
Ειδικότερα η αιτιολογική έκθεση της ρύθμισης εξηγεί μεταξύ άλλων πως προκύπτει ζήτημα λήξης “και καθ οιονδήποτε τρόπο περάτωσης, όπως και ολοκλήρωσης των προσωρινώς διακοπεισών αθλητικών διοργανώσεων, μετά την επικείμενη σταδιακή άρση των απαγορεύσεων που επιβλήθηκαν”.
Τονίζει ότι κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει ειδική νομοθετική πρόβλεψη ώστε να δοθεί η δυνατότητα στις αρμόδιες αρχές τόσο για τη θεσμοθέτηση των κανονισμών των πρωταθλημάτων όσο και για τη διοργάνωση των πάσης φύσεως αθλητικών διοργανώσεων να τροποποιούν τους σχετικούς κανονισμούς και τις αντίστοιχες προκηρύξεις ενώ υπογραμμίζει ότι “για λόγους ταχύτητας, ευελιξίας και αποφυγής συναθροίσεων μεγάλου αριθμού φυσικών προσώπων σε ένα χώρο, ορίζεται ότι οι αποφάσεις για τις άνω τροποποιήσεις θα λαμβάνονται απο τα οικεία διοικητικά συμβούλια ή τις εκτελεστικές επιτροπές, κατά περίπτωση, και δεν θα εγκρίνονται, ούτε θα επικυρώνονται απο γενική συνέλευση, κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης καταστατικής ή κανονιστικής ρύθμισης”.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.