Το δικό τους αντίο είπαν στον Δημήτρη Χατζηχρήστο, τον ιδρυτή της Original 21 της ΑΕΚ, είπαν οι σύνδεσμοι οπαδών μεγάλων ομάδων στην Ελλάδα, αναγνωρίζοντας την προσφορά του στο οπαδικό κίνημα.
Η «Θύρα 7» του Ολυμπιακού αποχαιρέτησε τον Χατζηχρήστο με μια φωτογραφία του από κάποια εξέδρα και το μήνυμα «Σεβασμό στους γνήσιους οπαδούς, καλό ταξίδι».
Σε ανάλογο ύφος, η «Super 3» του Άρη λέει αντίο σε έναν «γνήσιο οπαδό». «Καλό ταξίδι σε ένα γνήσιο οπαδό. Ο Δημήτρης Χατζηχρήστος υπήρξε σύμβολο αυθεντικότητας, πίστης και αφοσίωσης. Ανήκε σε μια γενιά που στήριξε με την ψυχή της, χωρίς υστεροβουλίες και συμφέροντα, που έζησε για την ιδέα και όχι για την εικόνα. Το γνήσιο οπαδικό κίνημα στερεύει… και με απώλειες σαν αυτή, γίνεται φτωχότερο. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του και στους ανθρώπους του. Στους νεκρούς δεν χωράνε χρώματα. Μονάχα σεβασμός. SUPER 3» αναφέρεται στην ανάρτηση.
Η «Θύρα 13» του Παναθηναϊκού τονίζει σε δική της ανάρτηση «Καλό ταξίδι Μίμη…».
Κλείσιμο
Τέλος, η Αυτόνομη Θύρα 10 του Ηρακλή γράφει για τον Δημήτρη Χατζηχρήστο: «Για εμάς τους απέναντι, τους “αντιπάλους”, ο Δημήτρης Χατζηχρήστος ήταν ένας άνθρωπος με τον οποίο πιο πιθανό ήταν να ταυτιστείς πάρα να θυμώσεις. Εκπρόσωπος του ρομαντισμού σε μια πραγματικότητα η οποία κάθε μέρα εξοκείλει προς την αντίθετη μεριά, φεύγει και αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό. Θέλουμε να εκφράσουμε τα συλλυπητήρια μας στην οικογένεια του, στους οπαδούς της ΑΕΚ και στο σύνδεσμο της Original 21. Είμαστε σίγουροι ότι ο Δημήτρης Χατζηχρήστος θα συνεχίσει να είναι παρών μέσα από τα λόγια του τα οποία τόσες φορές δανειστήκαμε για να εκφράσουμε την αγάπη για την ομάδα μας!».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.