Κορωνοϊός - Ιταλία: «Στον αγώνα με τη Βαλένθια είχα κορωνοϊό» λέει ο προπονητής της Αταλάντα
Σοκαριστική αποκάλυψη από τον προπονητή της Αταλάντα, Τζαν Πιέρο Γκασπερίνι - Ο αγώνας της Αταλάντα με τη Βαλενθια θεωρήθηκε πως έπαιξε μεγάλο ρόλο στη διασπορά του ιού στο Μπέργκαμο
Ο Τζιαν Πιέρο Γκασπερίνι αποκάλυψε πως την ημέρα του αγώνα της Αταλάντα με τη Βαλένθια είχε προσβληθεί από τον κορωνοϊό.
«Ένιωθα άρρωστος την παραμονή του αγώνα και το απόγευμα της αναμέτρησης ένιωθα ακόμη χειρότερα. Αν δείτε τις φωτογραφίες, δεν φαινόμουν καλά στον πάγκο. Ήταν 10 Μαρτίου. Μετά από δύο νύχτες δεν κοιμήθηκα καλά. Δεν είχα πυρετό, αλλά έτσι ένιωθα. Κάθε δύο λεπτά περνούσε και ένα ασθενοφόρο, ήταν σαν εμπόλεμη ζώνη. Σκεφτόμουν τι θα απογίνω αν πάω τώρα στο νοσοκομείο και έλεγα πως δεν μπορώ να φύγω τώρα, έχω πολλά να κάνω», τόνισε ο 62χρονος Ιταλός τεχνικός.
Ένα σύμπτωμα που τον έκανε να αντιληφθεί ότι είχε προσβληθεί ήταν η απώλεια γεύσης. «Το φαγητό είχε γεύση ψωμιού, είχα χάσει πλήρως την γεύση. Έμεινε στο προπονητικό κέντρο μας για τρεις εβδομάδες. Όταν επέστρεψα στο σπίτι μου στο Τορίνο τηρούσα τις αποστάσεις από τη γυναίκα και τα παιδιά μου. Είχα τα αντισώματα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχω ανοσία», ανέφερε.
Σημειώνεται πως ο συγκεκριμένος αγώνας συζητήθηκε πολύ τις επόμενες ημέρες, με αφορμή την κατάσταση που δημιουργήθηκε στο Μπέργκαμολόγω του κορωνοϊού, καθώς θεωρήθηκε πως αρκετοί φίλαθλοι που βρέθηκαν στις εξέδρες προσβλήθηκαν από τον ιό και τον μετέφεραν...
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.