Η νέα premium σειρά διακοσμητικών και αντικειμένων της Σίσσυς Φειδά είναι εμπνευσμένη από τον ελληνικό πολιτισμό.
Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη αυτή σειρά έχει κεντρικό πυρήνα την ελληνική μυθολογία και παρουσιάζει σύμβολα και στοιχεία που πλαισιώνουν τη συγκεκριμένη θεματολογία μέσα από μία πιο σύγχρονη αισθητική.
Το διαφορετικό αυτού του concept αφορά την σφαιρική αινιολογική απόδοση ενός θέματος με premium χαρακτήρα. Σκοπός της σειράς αυτής είναι η προσέγγιση και η ανάδειξη στοιχείων του ελληνικού πολιτισμού και η διάδοση σε ένα διευρυμένο διεθνές κοινό.
Η νέα σειρά προβλέπεται να είναι διαθέσιμη στην αγορά μέσα στο 2020, μετά την επίσημη παρουσίαση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.