Κλέλια Πανταζή για Αλέξανδρο Νικολαΐδη: «Τον είχα σαν παράδειγμα σε πολλά πράγματα»
«Μακάρι να μην χρειαζόταν ποτέ να μιλήσω έτσι για τον Αλέξανδρο, έχει σκάσει σαν βόμβα η είδηση και ακόμα προσπαθούμε να το συνειδητοποιήσουμε», είπε η ολυμπιονίκης της ρυθμικής
Η Κλέλια Πανταζήβρέθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ με τον Γιάννη Παπαδόπουλο και συγκινημένη μίλησε για τον αείμνηστο Αλέξανδρο Νικολαΐδη, την μακρόχρονη φιλία τους αλλά και το τόσο πρόωρο χαμό του.
«Μακάρι να μην χρειαζόταν ποτέ να μιλήσω έτσι για τον Αλέξανδρο, έχει σκάσει σαν βόμβα η είδηση και ακόμα προσπαθούμε να το συνειδητοποιήσουμε. Τον γνώρισα την ημέρα που πήρα το Ολυμπιακό μου μετάλλιο καθώς το βράδυ πήγαμε για τη συνέντευξη στο στούντιο της ΕΡΤ και εκεί έπαιξαν την ανασκόπηση της ημέρας με τις προσπάθειες όλων των Ελλήνων αθλητών. Εκεί είδα σε βίντεο ένα παλικάρι πεσμένο στο ταπί του αγώνα να φωνάζει "έσπασε, μαμά μου, έσπασε". Εκείνη τη στιγμή αποφάσισα να πάω να τον βρω στο Ολυμπιακό χωριό, να προσπαθήσω με την παιδικότητα μου να του περάσω λίγη χαρά και νιώσει καλύτερα».
«Ήταν όλη η στάση ζωής που είχε… Το ήθος του, η γενναιοδωρία του. Συνομιλούσαμε και λέγαμε τι ωραία που τα είπε εκεί ή στο άλλο και προσπαθούσε ο ένας να αντιγράψει τον άλλον. Τον είχα σαν παράδειγμα σε πολλά πράγματα».
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cnnj2vy993l5)
«Προσπαθώ να τον κάνω εικόνα να κάθεται και να γράφει, να να οργανώνει τη σκέψη του για να αφήσει όλο αυτό το σημείωμα σε εμάς. Πόσο δύσκολο μπορεί να ήταν για εκείνον, για την γυναίκα του, για τα παιδιά του. Έχω γιο στην ηλικία του Αλέξανδρου και καταλαβαίνω την αγωνία του να θέλει να κερδίσει μέρα και μέρα για να μπορέσει να ζήσει περισσότερο τα παιδιά του και να έχουν αναμνήσεις από εκείνον», είπε η Κλέλια Πανταζή.
Αν η ασφάλιση σπιτιού βρίσκεται μέσα στην ατζέντα σας ως μελλοντική προοπτική, η αφοπλιστική καμπάνια της Anytime θα σας κάνει να το σκεφτείτε πολύ σοβαρά και να το επισπεύσετε.
Για 4η συνεχή χρονιά η Παπαστράτος αναδείχθηκε ο Πιο Ελκυστικός Εργοδότης στην Ελλάδα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα Employer Brand που πραγματοποίησε η Randstad για το 2024.