Η σούπερ σταρ του πλανήτη Beyonce παρουσιάζει το νέο visual album «black is king» και αμέσως γίνεται viral για τη μουσική, το κόνσεπτ, αλλά και την εμφάνισή της. Ανάμεσα στα δεκάδες ρούχα, από τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως, η δημιουργική της ομάδα επέλεξε για μια ακόμα φορά δημιουργίες του Έλληνα σχεδιαστή με διεθνή παρουσία στο εξωτερικό, Βρεττό Βρεττάκο.
Η ολοκέντητη κρυστάλλινη φόρμα εκατοντάδων χιλιάδων κρυστάλλων εμπνευσμένη από τα black mamba ξεχώρισε ανάμεσα στα άλλα που φόρεσε η Beyoncé στο νέο visual album της. Πρόκειται για μια haute couture δημιουργία του Vrettos Vrettakos, ένα μίνι φόρεμα-κορσέ, διακοσμημένο με 450.000 κρύσταλλα Swarovski στα χρώματα της Αφρικής, το οποίο καταλήγει σε γυάλινα κρόσσια, δημιουργώντας ένα λαμπερό και άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Το εντυπωσιακό look ολοκληρώνουν ένα ζευγάρι συλλεκτικές πανύψηλες μπότες με κρύσταλλα ίδιας χρωματικής παλέτας. Αξίζει να αναφερθεί ότι το συγκεκριμένο ρούχο χρειάστηκε ενάμιση μήνα χειροποίητης δουλειάς και επεξεργασίας.
Δυναμικά ξεκινάει ο νέος κύκλος του προγράμματος HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, του επιτυχημένου δωρεάν προγράμματος κατάρτισης που εφοδιάζει τους εργαζομένους του κλάδου της καφεστίασης με γνώσεις και δεξιότητες για να δημιουργήσουν το δικό τους success story.