Η πρώτη υποψήφια προς αποχώρηση από το άκρως δημιουργικό Mystery Box, Μαριάννα, περιμένει με αγωνία να μάθει ποιοι θα λάβουν μέρος μαζί της στη δοκιμασία, με ένα ακόμα μοναδικό πιάτο αντιγραφής του MasterChef 4.
Τα περιθώρια στενεύουν και οι απαιτήσεις των κριτών δεν συγχωρούν λάθη βιασύνης και έπαρσης κατά την αντιγραφή. Εκείνοι, που θα δώσουν λίγο χρόνο παραπάνω να διαβάσουν και να κατανοήσουν τη συνταγή, όπως λέει συχνά ο Σωτήρης Κοντιζάς, θα έχουν καλύτερο αποτέλεσμα.
Κάποιοι, με τη διάθεση ανεβασμένη από το Silver Week, απογοητεύονται, που βρίσκονται σε αυτή τη θέση και υπερεκτιμούν τις ικανότητές τους. Για άλλους η μαγειρική τους αυτοπεποίθηση βρίσκεται στα Τάρταρα και ο χρόνος παραμονής τους στον διαγωνισμό δείχνει να έχει απορροφήσει όλα τα αποθέματα ψυχικής δύναμης.
Μια φωτογραφία, μια θύμηση, ο χρόνος μακριά από τους αγαπημένους, λυγίζει έναν από τους καλύτερους μάγειρες του διαγωνισμού και το αποτέλεσμα στο πιάτο αντιγραφής δείχνει κακό, σύμφωνα με την κρίση του εξώστη. Κάθε στιγμή αδυναμίας όμως στο σημείο αυτό του διαγωνισμού μπορεί να αποβεί μοιραία!
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.