Το Λοέτα εν τέλει της άρεσε περισσότερο σε σχέση με την αρχική της σκέψη, οπότε αποφάσισαν να το κρατήσουν. «Σκέφτηκα ¨Ω, μου αρέσει αυτό". Νιώθω ότι ήταν μια από αυτές τις στιγμές που όλο το σύμπαν συνομωτεί. Σαν θεϊκή παρέμβαση», είπε.
«Ήθελα να βρω κάτι που να έχει μια ευελιξία. Αν δεν της αρέσει το Λοέτα, μπορεί να περάσει στο Λου ή στο Έττα. Μπορεί να πάει να το αλλάξει, όποτε θέλει. Θα κάνει ό,τι θέλει εκείνη», κατέληξε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.