Από έναν μαγειρικό διαγωνισμό καταλήξαμε να βλέπουμε «σκληρό» reality στο Masterchef. Οι παίκτες ανέβασαν πολύ τόνους μετά την αποχώρηση του Βασίλη Χατζόπουλου.
Ο Τιμολέων επέστρεψε στο σπίτι με ιδιαίτερη ένταση και απευθύνθηκε στους συμπαίκτες τους, με άμεση επίθεση. «Ντρέπομαι που όλος ο εξώστης ήταν πάνω από το Βασίλη», είπε αρχικά και στη συνέχεια αναφέρθηκε στο πρόβλημα με τους παίκτες που συνεννοούνται για ψηφοφορίες. «Ο Σάββας παρακίνησε τα παιδιά να είναι έτσι», είπε αρχικά και συμπλήρωσε: «Δεν γίνεται χτες να αρπάχτηκες με το Βασίλη και σήμερα να είσαι “Βασιλάρα και Βασιλάρα”».
Η απάντηση ήταν άμεση από τον Σάββα Ληχανίδη. «Εγώ χθες αν θες να μάθεις, κοιμόμουν όταν μπήκε η μπλε ομάδα και μιλήσαμε. Δεν είχα καμία σχέση… Την επόμενη φορά που θα δείξεις εμένα, θα είσαι σίγουρος ότι ήμουν εγώ», είπε με έντονο ύφος.
Κλείσιμο
Μάλιστα ο Τιμολέων συνέχισε να στηρίζει τη θέση του. «Σχεδιάζετε πολύ καιρό τη συγκεκριμένη τριάδα. Εσύ Ηλέκτρα μη μιλάς. Είσαι εξαιτίας μου στο διαγωνισμό. Δεν ξέρεις να ξεχωρίζεις ξερό κρεμμύδι με φρέσκο!», είπε επιτιθέμενος στη νεαρή.
Η συνέχεια είχε άφθονα γαλλικά από τη μεριά του Χρήστου Γλωσσίδη και λίγο έλειψε ο Σάββας να επιτεθεί στον Τιμολέοντα.
Στην τρίτη φάση του καβγά δε, ειπώθηκαν αρκετά πράγματα έξω από τα δόντια. Πολλοί ήταν αυτοί που μίλησαν και με ονόματα.
Η Μάγκυ και ο Χρήστος μίλησαν για παίκτες-δορυφόρους που κινούνται ανάμεσα σε παρέες και επηρεάζουν τις ψηφοφορίες. Μάλιστα μίλησαν συγκεκριμένα για τη Γωγώ και τον Τζώρτζη!
Η Γωγώ από την πλευρά της αντέδρασε έντονα, λέγοντας πως δεν βρίσκεται στο παιχνίδι για να έχει φίλους. Ο Τζώρτζης είχε ήδη αποχωρήσει από το σαλόνι καθώς ένιωσε προσβεβλημένος με την τροπή που είχαν πάρει τα πράγματα.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.