Ο Ρομπέρτο Καβάλι πέθανε σε ηλικία 83 ετών στη Φλωρεντία και τις τελευταίες ώρες σύσσωμος ο χώρος της μόδας και όχι μόνο, τον αποχαιρετά.
Η Καίτη Γαρμπή είχε να μοιραστεί με τους ακολούθους της στο Instagram μια φωτογραφία με τον σχεδιαστή, από το 2002. Τότε, είχε ταξιδέψει με τον Διονύση Σχοινά στη Φλωρεντία, όπου και ο Καβάλι τους είχε φιλοξενήσει.
Στην λεζάντα της ανάρτησή της, η τραγουδίστρια περιγράφει το πολυτελές σπίτι του σχεδιαστή, αλλά και το πόσο φιλόξενος ήταν μαζί της.
«Ένα κλικ από τη φωτογράφηση που κάναμε για το L´Officiel με τον Roberto Cavalli το 2002. Ταξιδέψαμε στη Φλωρεντία μαζί με τον Διονύση και όλη την ομάδα και μας φιλοξένησε στο σπίτι του, ένα παλάτι μέσα σε μια απέραντη καταπράσινη έκταση. Θυμάμαι να με βάζει στο ελικόπτερο του και να με πηγαίνει βόλτα πιλοτάροντας το ο ίδιος. Θυμάμαι ένα σπίτι ασύγκριτης πολυτέλειας που όμοιο του δεν έχω ξαναδεί, θυμάμαι ένα τεράστιο κλουβί με υπέροχους παπαγάλους που φλυαρούσανε όλη μέρα, θυμάμαι να μας φτιάχνει ο ίδιος μακαρόνια να φάμε, θυμάμαι… Ήταν απίστευτα γοητευτικός, τον θαύμαζα, λάτρευα τα ρούχα του, ήταν ο αγαπημένος μου σχεδιαστής. Φτωχότερος από σήμερα ο κόσμος της μόδας… Riposa in pace Roberto amore mio(Αναπαύσου εν ειρήνη Ρομπέρτο αγάπη μου)».
Ο Ρομπέρτο Καβάλι πέθανε σήμερα στη Φλωρεντία, σε ηλικία 83 ετών.
Την είδηση του θανάτου του ανακοίνωσαν συγγενείς του, οι οποίοι ανέφεραν ότι η κατάσταση της υγείας του διάσημου σχεδιαστή είχε επιδεινωθεί τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα με το ιταλικό πρακτορείο ANSA.
Αφήνει πίσω του έξι παιδιά, με το μικρότερο να είναι ο Τζόρτζιο, μόλις ενός έτους. Δίπλα του τις τελευταίες ώρες, όπως και τα τελευταία δέκα χρόνια, ήταν η σύντροφός του, Σάντρα Νίλσον.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.