Ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος μίλησε στο «Χαμογέλα και Πάλι», σχολιάζοντας το τηλεοπτικό «διαζύγιο» της Φαίης Σκορδά με τον Γιώργο Λιάγκα, την Ιωάννα Μαλέσκου, αλλά και τις τηλεοπτικές εκπομπές.
Ο ραδιοφωνικός παραγωγός και στιχουργός αναφέρθηκε αρχικά στις τηλεοπτικές εκπομπές που έχουν εντάξει στο πρόγραμμά τους την ενημέρωση: «Το θεωρώ λάθος, οι ψυχαγωγικές εκπομπές να έχουν ενημερωτικό κομμάτι. Όσες το έκαναν το πλήρωσαν ακριβά, οι δύο που το κατάφεραν ήταν το Χαμογέλα και Πάλι και το Πρωινό. Κάποιες εκπομπές σαν το Love it δεν έπρεπε να κάνουν ενημέρωση. Τις μέρες που κάναμε καθαρά ψυχαγωγία, κάναμε καλυτέρα νούμερα», σχολίασε αρχικά ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος.
Για τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα που πλέον δεν είναι μαζί τηλεοπτικά, είπε πως: «Μπορεί να πετύχει γιατί έχουν αποκτήσει έναν αναζωογονητικό ανταγωνισμό. Έχουν μια σπιρτάδα, μία ενέργεια. Η Δούκισσα Νομικού μου αρέσει πάρα πολύ αλλά δεν ταιριάζει με τον Γιώργο Λιάγκα».
Για το πρωινό της Ελένης Χατζίδου και του Ετεοκλή Παύλου, ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος επεσήμανε πως: «Τα συμπαθώ τα παιδιά αλλά δεν είμαστε όλοι για όλα. Όταν είδα την εκπομπή κατάλαβα ότι δεν ήταν κάτι φρέσκο. Όλοι μπορούν να παρουσιάσουν μία εκπομπή, το θέμα είναι ποιοι πείθουν. Από μένα είναι «όχι». Αν πρέπει να προτιμήσω κάπου την Ελένη Χατζίδου, την προτιμώ στην παρουσίαση».
Τέλος, αναφέρθηκε και στην Ιωάννα Μαλέσκου. «Κουλάρετε ρε παιδιά με τα σχόλια που κάνετε με την Ιωάννα Μαλέσκου που δεν είναι πλέον στην τηλεόραση. Μου κάνει εντύπωση, αυτό αγγίζει τα όρια της ανθρωποφαγίας. Προφανώς και διαφωνώ με τον Δημήτρη Παπανώτα που είπε ότι η Ιωάννα είναι “εκεί που της ανήκει, δηλαδή εκτός τηλεόρασης”. Εγώ που συνεργάστηκα με την Ιωάννα, δήλωσα ότι φέτος δεν ήθελα να είμαι κάπου, γιατί θα ήθελα να είμαι με την Ιωάννα Μαλέσκου κάπου», τόνισε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.