Σταθεροποιητικές τάσεις στο ιικό φορτίο της Θεσσαλονίκης
Από τα μέσα Ιουλίου και μετά παρατηρούνται διακυμάνσεις μεταξύ των μετρήσεων και περιοδικές εξάρσεις γύρω από ένα σχετικά σταθερό επίπεδο, αναφέρει η μέτρηση του ΑΠΘ
Τάση επιπέδωσης της επιδημιολογικής καμπύλης σε εβδομαδιαία βάση αποτυπώνεται στις πιο πρόσφατες μετρήσεις της συγκέντρωσης του SARS-CoV-2 στα αστικά απόβλητα της Θεσσαλονίκης, στην έρευνα που διεξάγει η Ομάδα Επιδημιολογίας Λυμάτων του ΑΠΘ με την ΕΥΑΘ, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και στο πλαίσιο του Εθνικού Δικτύου του ΕΟΔΥ.
Όπως φαίνεται στα διαγράμματα, από τα μέσα Ιουλίου και μετά παρατηρούνται διακυμάνσεις μεταξύ των μετρήσεων και περιοδικές εξάρσεις στη συγκέντρωση του ιικού φορτίου γύρω από ένα σχετικά σταθερό επίπεδο, ενώ η ερευνητική ομάδα του ΑΠΘ συνεκτιμά τις σημαντικές πληθυσμιακές μεταβολές που χαρακτηρίζουν την θερινή περίοδο, λόγω των διαρκών μετακινήσεων πολιτών από και προς την πόλη.
Συγκεκριμένα, στα δείγματα που λαμβάνονται καθημερινά στην είσοδο της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων Θεσσαλονίκης, αναφορικά με τις εξορθολογισμένες τιμές σχετικής έκκρισης ιικού φορτίου, η μέση τιμή των δύο πιο πρόσφατων μετρήσεων, δηλαδή της Τρίτης 26/07/2022 και της Τετάρτης 27/07/2022 είναι:
- Οριακά αυξημένη (+25%) σε σχέση με τη μέση τιμή των δύο αμέσως προηγούμενων μετρήσεων της Κυριακής 24/07/2022 και της Δευτέρας 25/07/2022.
Κλείσιμο
- Σταθερή (+8%) σε σχέση με την μέση τιμή της προηγούμενης Τρίτης 19/07/2022 και Τετάρτης 20/07/202.
Η μεθοδολογία αποτίμησης του κορωνοϊού στα αστικά απόβλητα, που ανέπτυξε η ομάδα του ΑΠΘ, εξορθολογίζει τις μετρήσεις συγκέντρωσης του γονιδιώματος του ιού με βάση 24 περιβαλλοντικούς παράγοντες, που δύνανται να αλλοιώσουν τα αποτελέσματα των μετρήσεων.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.