“People First”: Πώς ο Όμιλος Sani/Ikos αλλάζει την εργασιακή κουλτούρα στον τουρισμό

“People First”: Πώς ο Όμιλος Sani/Ikos αλλάζει την εργασιακή κουλτούρα στον τουρισμό

Η αναγκαία αλλαγή κουλτούρας στον τουρισμό, το προφίλ της νέας γενιάς εργαζομένων, η στρατηγική σημασία του εργασιακού wellbeing και πώς η προσέγγιση “People First” αποτελεί βασικό πυλώνα της καθημερινής λειτουργίας και της φιλοξενίας στα ξενοδοχεία του Ομίλου που επαναπροσδιόρισε το μοντέλο της πολυτελούς φιλοξενίας διεθνώς

“People First”: Πώς ο Όμιλος Sani/Ikos αλλάζει την εργασιακή κουλτούρα στον τουρισμό
Sponsored Content

Παρά την καθοριστική συμβολή του στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, ο ελληνικός τουρισμός στηρίχθηκε για χρόνια σε ένα εργασιακό μοντέλο που δεν λειτουργούσε με όρους εξέλιξης και δέσμευσης των ανθρώπων του. Η αναπόφευκτη εποχικότητα του επαγγέλματος, συνδυαστικά με την ένταση εργασίας, και τις περιορισμένες ευκαιρίες ανέλιξης, διαμόρφωσαν ένα περιβάλλον που αποθάρρυνε τη μακροχρόνια παραμονή και την ουσιαστική αφοσίωση των επαγγελματιών του χώρου.

Όπως αναφέρει η Λία Ζαμπέτογλου, Senior Director of People Experience του ξενοδοχειακού Ομίλου Sani/Ikos, «ο τουρισμός στην Ελλάδα, παρόλο που αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς και εξωστρεφείς κλάδους της αγοράς, θα μπορούσε, με στοχευμένες και στρατηγικές κινήσεις, να έχει χτίσει μία ευνοϊκότερη φήμη ως ελκυστικός εργοδότης».

Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης