Beyoncé, Jay-Z και... Basquiat πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του οίκου Tiffany & Co
Το χρώμα, ο σχεδιασμός και το στιλ του πίνακα παραπέμπει στο διάσημο brand κοσμημάτων - «Το χρώμα είναι τόσο συγκεκριμένο που πρέπει να είναι ενός είδους φόρος τιμής στο brand», ανέφερε οαντιπρόεδρος της εταιρείας, Αλεξάντρ Αρνό
Ο οίκος Tiffany & Co αποκάλυψε την πρώτη καμπάνια του με πρωταγωνιστές τους Beyoncé και Jay-Z και εκτός από το διάσημο ζευγάρι, στις εικόνες παρουσιάζεται επίσης έργο τέχνης του Jean-Michel Basquiat.
Ο πίνακας με τίτλο Equals Pi, χρονολογείται από το 1982 και ο οίκος πολυτελών κοσμημάτων τον αγόρασε πρόσφατα από συλλέκτη. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, Αλεξάντρ Αρνό δήλωσε στο wwd: «Δεν έχουμε βιβλιογραφία που να λέει ότι δημιούργησε τον πίνακα για τον Tiffany». Ωστόσο εικάζει ότι ο πίνακας θα μπορούσε να ήταν μνεία στον κολοσσό της κοσμηματοποιίας. «Γνωρίζουμε ότι αγαπούσε τη Νέα Υόρκη και ότι αγαπούσε την πολυτέλεια και τα κοσμήματα» είπε προσθέτοντας ότι «το χρώμα είναι τόσο συγκεκριμένο που πρέπει να είναι ενός είδους φόρος τιμής στο brand».
Το έργο τέχνης θα τοποθετηθεί μόνιμα στο κατάστημα του οίκου στη Νέα Υόρκη, οδηγώντας την έννοια «Tiffany Blue» σε επόμενο επίπεδο.
Πριν καταλήξει στον όμιλο LVMH για να κοσμεί το κατάστημα της Πέμπτης Λεωφόρου, ο πίνακας του Basquiat εθεάθη στο σαλόνι της οικογένειας Σαμπαντίνι σε ένα αφιέρωμα του περιοδικού W.
Οι Σαμπαντίνι είναι μια άλλη διάσημη οικογένεια κοσμηματοποιών, η οποία τυχαίνει επίσης να έχει μια πολύ εντυπωσιακή συλλογή έργων τέχνης που περιλαμβάνει ονόματα όπως Damien Hirst, Victor Brauner και πολλούς άλλους.
Κλείσιμο
Το κατάστημα Tiffany & Co. στην Πέμπτη Λεωφόρο βρίσκεται υπό ανακαίνιση, αλλά θα ανοίξει σύντομα.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.