4X4 Skoda Experience: Πάνε και με τα… τέσσερα
4X4 Skoda Experience: Πάνε και με τα… τέσσερα
Η Skoda μας προσκάλεσε στην Βαρκελώνη για μία διαφορετική τετρακίνητη εμπειρία με τα μοντέλα της!
Και όμως, το τετρακίνητο Yeti μπορεί να «κατακτήσει» έναν μικρό λόφο! Και όμως, ο οδηγός του τετρακίνητου Octavia Scout μπορεί να… φλικάρει το μεγάλο-οικογενειακό του αμάξωμα και να ολοκληρώσει έναν γύρο 360 μοιρών, με τέρμα γκάζι και ανάποδο τιμόνι. Και όμως η τετρακίνητη λιμουζίνα Superb, με τον V6 κινητήρα των 3,6 lt μπορεί να συμπεριφερθεί ακόμα και ως αγωνιστικό στην πίστα!
Με λίγα λόγια, τεχνολογική επίδειξη δύναμης έκανε η Skoda στους δημοσιογράφους, που βρέθηκαν σε μία ειδικά διαμορφωμένη πίστα στην Βαρκελώνη, θέλοντας να δώσει έμφαση στην τετρακίνητη των αυτοκινήτων της.
Το Skoda Yeti λοιπόν, μπορεί να φαντάζει ως το ιδανικό, ήρεμο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μίας τετραμελής οικογένειας, όμως μετατρέπεται στην κυριολεξία σε έναν μανιακό… αναρριχητή στην τετρακίνητη του έκδοση, ιδιαίτερα με τον ροπάτο 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα κινητήρα των 170 ίππων!
Βέβαια το συγκεκριμένοYeti είχε και τον ανάλογο εξοπλισμό: Έχουμε λοιπόν και λέμε, χειμερινά ελαστικά, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, ηλεκτρονικά βοηθήματα για ελεγχόμενη κατάβαση (το Hill Descent Control) ή για συγκράτηση του αυτοκινήτου στις γλιστερές ανωφέρειες (το Auto Hold)….
Κατά την αναρρίχηση μας σε έναν μικρό λόφο, το Haldex 4ης γενιάς μετέφερε σχεδόν το σύνολο της ροπής στον πίσω άξονα, την ίδια ώρα που το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μεταβάλλει τη ροπή που αντιστοιχεί σε κάθε τροχό ξεχωριστά: Ο τροχός που χάνει την πρόσφυση φρενάρεται από τα ηλεκτρονικά συστήματα του διαφορικού και δίνει ροπή σε αυτόν που την έχει. Και όλα αυτά με σύμμαχο και την αυξημένη (κατά 18 εκατοστά) απόσταση του Yeti από το έδαφος.
Αυτά λοιπόν έκανε το φιλήσυχο, οικογενειακό Yeti, όταν βρέθηκε σε εκτός δρόμου διαδρομές… Σημειώστε δε, πως τα παραπάνω συστήματα διατίθενται και με την τετρακίνητη έκδοση με τον 1.8TSi κινητήρα βενζίνης των 160PS.
Από την άλλη το τετρακίνητο station wagon Octavia, είχαμε τη δυνατότητα και παλαιότερα να το δοκιμάσουμε πάνω σε πάγο. Παρόλα αυτά, εκεί οι ταχύτητες - για ευνόητους λόγους - δεν ήταν μεγάλες. Στην Βαρκελώνη, παρά το ολισθηρό οδόστρωμα και την ψηλή πούδρα που είχε, το πατήσαμε απολαμβάνοντας και πάλι την τετρακίνηση του και κυρίως την άμεση αντίδραση αυτής, στις μεγάλες ταχύτητες.
Βέβαια, σημειώστε πως όλα τα παραπάνω δεν αποδεικνύουν τίποτα άλλο, παρά μόνο ότι στην καθημερινότητά μας -που όπως και να το κάνουμε περιλαμβάνει ολισθηρά οδοστρώματα (ιδιαίτερα στην Ελλάδα)- η Skoda έχει στην γκάμα της τις προτάσεις για μια πιο ασφαλή μετακίνηση...
Με λίγα λόγια, τεχνολογική επίδειξη δύναμης έκανε η Skoda στους δημοσιογράφους, που βρέθηκαν σε μία ειδικά διαμορφωμένη πίστα στην Βαρκελώνη, θέλοντας να δώσει έμφαση στην τετρακίνητη των αυτοκινήτων της.
Το Skoda Yeti λοιπόν, μπορεί να φαντάζει ως το ιδανικό, ήρεμο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μίας τετραμελής οικογένειας, όμως μετατρέπεται στην κυριολεξία σε έναν μανιακό… αναρριχητή στην τετρακίνητη του έκδοση, ιδιαίτερα με τον ροπάτο 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα κινητήρα των 170 ίππων!
Βέβαια το συγκεκριμένοYeti είχε και τον ανάλογο εξοπλισμό: Έχουμε λοιπόν και λέμε, χειμερινά ελαστικά, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, ηλεκτρονικά βοηθήματα για ελεγχόμενη κατάβαση (το Hill Descent Control) ή για συγκράτηση του αυτοκινήτου στις γλιστερές ανωφέρειες (το Auto Hold)….
Κατά την αναρρίχηση μας σε έναν μικρό λόφο, το Haldex 4ης γενιάς μετέφερε σχεδόν το σύνολο της ροπής στον πίσω άξονα, την ίδια ώρα που το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μεταβάλλει τη ροπή που αντιστοιχεί σε κάθε τροχό ξεχωριστά: Ο τροχός που χάνει την πρόσφυση φρενάρεται από τα ηλεκτρονικά συστήματα του διαφορικού και δίνει ροπή σε αυτόν που την έχει. Και όλα αυτά με σύμμαχο και την αυξημένη (κατά 18 εκατοστά) απόσταση του Yeti από το έδαφος.
Αυτά λοιπόν έκανε το φιλήσυχο, οικογενειακό Yeti, όταν βρέθηκε σε εκτός δρόμου διαδρομές… Σημειώστε δε, πως τα παραπάνω συστήματα διατίθενται και με την τετρακίνητη έκδοση με τον 1.8TSi κινητήρα βενζίνης των 160PS.
Από την άλλη το τετρακίνητο station wagon Octavia, είχαμε τη δυνατότητα και παλαιότερα να το δοκιμάσουμε πάνω σε πάγο. Παρόλα αυτά, εκεί οι ταχύτητες - για ευνόητους λόγους - δεν ήταν μεγάλες. Στην Βαρκελώνη, παρά το ολισθηρό οδόστρωμα και την ψηλή πούδρα που είχε, το πατήσαμε απολαμβάνοντας και πάλι την τετρακίνηση του και κυρίως την άμεση αντίδραση αυτής, στις μεγάλες ταχύτητες.
Βέβαια, σημειώστε πως όλα τα παραπάνω δεν αποδεικνύουν τίποτα άλλο, παρά μόνο ότι στην καθημερινότητά μας -που όπως και να το κάνουμε περιλαμβάνει ολισθηρά οδοστρώματα (ιδιαίτερα στην Ελλάδα)- η Skoda έχει στην γκάμα της τις προτάσεις για μια πιο ασφαλή μετακίνηση...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα