Το Audi S6 των 420PS!
Το Audi S6 των 420PS!
To νέο Audi S6 και το S6 Avant αποκάλυψαν οι Γερμανοί! Πρόκειται για την «καυτή» εκδοχή του προσφάτως ανανεωμένου A6. To S6, τελικά, θα διαθέτει το νέο V8 των 4.0lt κινητήρα, ο οποίος με την βοήθεια δύο turbo αποδίδει...
UPD:
16
ΣΧΟΛΙΑ
To νέο Audi S6 και το S6 Avant αποκάλυψαν οι Γερμανοί! Πρόκειται για την «καυτή» εκδοχή του προσφάτως ανανεωμένου A6. To S6, τελικά, θα διαθέτει το νέο V8 των 4.0lt κινητήρα, ο οποίος με την βοήθεια δύο turbo αποδίδει 420PS!
Η ροπή του είναι στα 56,0 kgm από τις 1,400 μέχρι τις 5,300 rpm, ενώ οι επιδόσεις του είναι εκπληκτικές με τα πρώτα 100km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε μόλις 4,8 sec (4,9 το Avant), ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/m.
Θυμίσουμε ότι η Audi έχει αποφασίσει τον… υποκυβισμό των S6 και RS6. Ετσι η μέση κατανάλωση που ανακοινώνουν οι Γερμανοί είναι στα 9.7 lt/100 km (9.8 το Avant) όντας κατά 25% χαμηλότερη σε σχέση με την επερχόμενη V10 έκδοση.
Το τετρακίνητο S6 χρησιμοποιεί το 7ταχυτο S-tronic, ενώ διαθέτει στον στάνταρτ εξοπλισμό το σύστημα Start/Stop και το σύστημα «cylinder on demand» το οποίο απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους όταν αυτοί δεν χρειάζονται, για λόγους οικονομίας φυσικά.
Στο επιπλέον εξοπλισμό διατίθεται και ένα σπορ διαφορικό το οποίο μπορεί να κατανέμει ενεργά την ροπή ανάμεσα στους πίσω τροχούς.
Η ροπή του είναι στα 56,0 kgm από τις 1,400 μέχρι τις 5,300 rpm, ενώ οι επιδόσεις του είναι εκπληκτικές με τα πρώτα 100km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε μόλις 4,8 sec (4,9 το Avant), ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/m.
Θυμίσουμε ότι η Audi έχει αποφασίσει τον… υποκυβισμό των S6 και RS6. Ετσι η μέση κατανάλωση που ανακοινώνουν οι Γερμανοί είναι στα 9.7 lt/100 km (9.8 το Avant) όντας κατά 25% χαμηλότερη σε σχέση με την επερχόμενη V10 έκδοση.
Το τετρακίνητο S6 χρησιμοποιεί το 7ταχυτο S-tronic, ενώ διαθέτει στον στάνταρτ εξοπλισμό το σύστημα Start/Stop και το σύστημα «cylinder on demand» το οποίο απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους όταν αυτοί δεν χρειάζονται, για λόγους οικονομίας φυσικά.
Στο επιπλέον εξοπλισμό διατίθεται και ένα σπορ διαφορικό το οποίο μπορεί να κατανέμει ενεργά την ροπή ανάμεσα στους πίσω τροχούς.
UPD:
16
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα