F1 δοκιμές - 2η βδομάδα - 2η μέρα: Ταχύτερος ο Ρικιάρντο!

F1, δοκιμές, 2η βδομάδα, 2η μέρα: Ταχύτερος ο Ρικιάρντο!

Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull σημείωσε ρεκόρ πίστας χρησιμοποιώντας την εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli. 

Οι Ρικιάρντο και Χάμιλτον δοκίμασαν σήμερα για πρώτη φορά την νέα εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli με το χαρακτηριστικό ροζ σιρίτι. Ο χρόνος όμως του Χάμιλτον έχει προέρθει με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αντίστοιχα ο Φέτελ χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα συμπληρώνοντας γύρους με τη Ferrari.

Η είδηση του πρωινού ήταν φυσικά ότι η McLaren έμεινε πάλι στην πίστα λόγω διαρροής λαδιού. Αυτή τη φορά ήταν ο Αλόνσο που δεν μπόρεσε να συνεχίσει τις δοκιμές μετά από σχεδόν δυο ώρες συνεχούς δράσης.


Συνολικά οι χρόνοι μέχρι το μεσημέρι ήταν:

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος

1

Ricciardo

Red Bull

1m18.047s

2

Hamilton

Mercedes

1m18.400s

3

Vettel

Ferrari

1m19.541s

4

Alonso

McLaren

1m19.856s

5

Sainz

Renault

1m20.042s

6

Grosjean

Haas

1m20.237s

7

Stroll

Williams

1m20.349s

8

Ocon

Force India

1m20.805s

9

Hartley

Toro Rosso

1m20.834s

10

Leclerc

Sauber

1m20.919s


Το 1:18.074 αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας με τη συγκεκριμένη διαμόρφωση. Το προηγούμενο κρατούσε ο Φελίπε Μάσα από το 2008 και ήταν 1:18.35

H επίδοση αυτή δεν άλλαξε το απόγευμα όπου
η προσοχή των ομάδων στράφηκε στις προσομοιώσεις αγώνα, με μεγάλα stints, χωρίς το ζητούμενο να είναι οι επιδόσεις. Είδαμε όμως κι άλλους οδηγούς να μπαίνουν στο παιχνίδι. Για τη Mercedes o Μπότας πέρασε πίσω από το τιμόνι της W09 και με την hypersoft γόμα της Pirelli ήταν 0.160sec πιο αργός του Χάμιλτον. Ο Ράικονεν που ήταν προγραμματισμένο να οδηγεί όλη την ημέρα αλλά ένιωσε αδιαθεσία το πρωί, αισθανόταν καλύτερα κι έτσι το απόγευμα πάτησε κι αυτός γκάζι. Τρόπος του λέγειν καθώς κάνοντας μόνο μεγάλα stints, η καλύτερη επίδοσή του ήταν ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω από εκείνη του Ρικιάρντο και ήρθε με τη χρήση της μαλακής γόμας. Συνολικά ο «Iceman» έκανε 49 γύρους στο Μονμελό.

Ο Χάρτλεϊ με την Toro Rosso ήταν ανάμεσα σε εκείνους που βελτίωσαν την καλύτερη επίδοσή τους, τοποθετώντας εαυτόν στην 5 θέση της κατάταξης και δίνοντας στη Honda επιπλέον λόγους για χαμόγελα. Σε αντίθεση με τη McLaren όπου τα προβλήματα συνεχίστηκαν. Συνολικά η MCL33 του Alonso έμεινε 6μιση ώρες στο γκαράζ και επέστρεψε στην πίστα μόλις στο τελευταίο τέταρτο της ημέρας. Συνολικά ο Ισπανός κάλυψε 57 γύρους και ήταν οριακά μπροστά από τον Σάινθ που το απόγευμα, παρέδωσε τη σκυτάλη στον έτερο οδηγό της Renault, Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός έκανε 102 γύρους, που μαζί με τους 88 του Ισπανού ανέβασαν τη συνολική συγκομιδή της γαλλικής ομάδας στους 190.
Τέλος, ο Λεσλέρκ πάρκαρε την Alfa Romeo Sauber στην αμμογαπίδα της στροφής 12 λίγο πριν το τέλος της ημέρας.



Αναλυτικά η τελική κατάταξη της δεύτερης ημέρας δοκιμών:

 

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος

Διαφορά

1

Ricciardo

Red Bull

1m18.047s

 

2

Hamilton

Mercedes

1m18.400s

+0.353

3

Bottas

Mercedes

1m18.560s

+0.513

4

Vettel

Ferrari

1m19.541s

+1.494

5

Hartley

Toro Rosso

1m19.823s

+1.776

6

Alonso

McLaren

1m19.856s

+1.809

7

Sainz

Renault

1m20.042s

+1.995

8

Grosjean

Haas

1m20.237s

+2.190

9

Raikkonen

Ferrari

1m20.242s

+2.195

10

Stroll

Williams

1m20.349s

+2.302

11

Hulkenberg

Renault

1m20.758s

+2.711

12

Ocon

Force India

1m20.805s

+2.758

13

Leclerc

Sauber

1m20.919s

+2.872

14

Sirotkin

Williams

1m22.350s

+4.303





ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kona

Λίγες φορές έχουμε κάνει μια τόσο αυτονόητη συγκριτική δοκιμή ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα με πολλά κοινά στοιχεία, αλλά σαφή διαφορά φιλοσοφίας και διαφορετικό -δυνητικά- κοινό. Ή μήπως τελικά ο σύγχρονος αγοραστής δεν μασάει;

190822124911_238943_New_Volvo_S60-chariatis-1000a

Το νέας γενιάς Volvo S60 θα ξεκινήσει να διατίθεται και σε plug-in υβριδική έκδοση, με τον κωδικό T8 Twin Engine.

1
BMW_M2_CSL_boi_4

Με 450 ίππους θα είναι η δυνατότερη έκδοση CS της BMW M2. Η νέα αυτή έκδοση, αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες

 

 

 

lambo34

Το προσφάτως ανανεωμένο V10 supercar της Lamborghini επαναπροσδιορίζει τη θέση του στην κατηγορία και προκαλεί τους νευρώνες του εγκεφάλου μας.