F1 δοκιμές - 2η βδομάδα - 2η μέρα: Ταχύτερος ο Ρικιάρντο!
Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull σημείωσε ρεκόρ πίστας χρησιμοποιώντας την εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli.
Η είδηση του πρωινού ήταν φυσικά ότι η McLaren έμεινε πάλι στην πίστα λόγω διαρροής λαδιού. Αυτή τη φορά ήταν ο Αλόνσο που δεν μπόρεσε να συνεχίσει τις δοκιμές μετά από σχεδόν δυο ώρες συνεχούς δράσης.
|
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
1 |
Ricciardo |
Red Bull |
1m18.047s |
2 |
Hamilton |
Mercedes |
1m18.400s |
3 |
Vettel |
Ferrari |
1m19.541s |
4 |
Alonso |
McLaren |
1m19.856s |
5 |
Sainz |
Renault |
1m20.042s |
6 |
Grosjean |
Haas |
1m20.237s |
7 |
Stroll |
Williams |
1m20.349s |
8 |
Ocon |
Force India |
1m20.805s |
9 |
Hartley |
Toro Rosso |
1m20.834s |
10 |
Leclerc |
Sauber |
1m20.919s |
Το 1:18.074 αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας με τη συγκεκριμένη διαμόρφωση. Το προηγούμενο κρατούσε ο Φελίπε Μάσα από το 2008 και ήταν 1:18.35
H επίδοση αυτή δεν άλλαξε το απόγευμα όπου η προσοχή των ομάδων στράφηκε στις προσομοιώσεις αγώνα, με μεγάλα stints, χωρίς το ζητούμενο να είναι οι επιδόσεις. Είδαμε όμως κι άλλους οδηγούς να μπαίνουν στο παιχνίδι. Για τη Mercedes o Μπότας πέρασε πίσω από το τιμόνι της W09 και με την hypersoft γόμα της Pirelli ήταν 0.160sec πιο αργός του Χάμιλτον. Ο Ράικονεν που ήταν προγραμματισμένο να οδηγεί όλη την ημέρα αλλά ένιωσε αδιαθεσία το πρωί, αισθανόταν καλύτερα κι έτσι το απόγευμα πάτησε κι αυτός γκάζι. Τρόπος του λέγειν καθώς κάνοντας μόνο μεγάλα stints, η καλύτερη επίδοσή του ήταν ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω από εκείνη του Ρικιάρντο και ήρθε με τη χρήση της μαλακής γόμας. Συνολικά ο «Iceman» έκανε 49 γύρους στο Μονμελό.
Ο Χάρτλεϊ με την Toro Rosso ήταν ανάμεσα σε εκείνους που βελτίωσαν την καλύτερη επίδοσή τους, τοποθετώντας εαυτόν στην 5 θέση της κατάταξης και δίνοντας στη Honda επιπλέον λόγους για χαμόγελα. Σε αντίθεση με τη McLaren όπου τα προβλήματα συνεχίστηκαν. Συνολικά η MCL33 του Alonso έμεινε 6μιση ώρες στο γκαράζ και επέστρεψε στην πίστα μόλις στο τελευταίο τέταρτο της ημέρας. Συνολικά ο Ισπανός κάλυψε 57 γύρους και ήταν οριακά μπροστά από τον Σάινθ που το απόγευμα, παρέδωσε τη σκυτάλη στον έτερο οδηγό της Renault, Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός έκανε 102 γύρους, που μαζί με τους 88 του Ισπανού ανέβασαν τη συνολική συγκομιδή της γαλλικής ομάδας στους 190.
Τέλος, ο Λεσλέρκ πάρκαρε την Alfa Romeo Sauber στην αμμογαπίδα της στροφής 12 λίγο πριν το τέλος της ημέρας.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη της δεύτερης ημέρας δοκιμών:
|
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
1 |
Ricciardo |
Red Bull |
1m18.047s |
|
2 |
Hamilton |
Mercedes |
1m18.400s |
+0.353 |
3 |
Bottas |
Mercedes |
1m18.560s |
+0.513 |
4 |
Vettel |
Ferrari |
1m19.541s |
+1.494 |
5 |
Hartley |
Toro Rosso |
1m19.823s |
+1.776 |
6 |
Alonso |
McLaren |
1m19.856s |
+1.809 |
7 |
Sainz |
Renault |
1m20.042s |
+1.995 |
8 |
Grosjean |
Haas |
1m20.237s |
+2.190 |
9 |
Raikkonen |
Ferrari |
1m20.242s |
+2.195 |
10 |
Stroll |
Williams |
1m20.349s |
+2.302 |
11 |
Hulkenberg |
Renault |
1m20.758s |
+2.711 |
12 |
Ocon |
Force India |
1m20.805s |
+2.758 |
13 |
Leclerc |
Sauber |
1m20.919s |
+2.872 |
14 |
Sirotkin |
Williams |
1m22.350s |
+4.303 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr