GP Ιταλίας, ελεύθερες δοκιμές: Ταχύτερες οι Mercedes! (update)

GP Ιταλίας, ελεύθερες δοκιμές: Ταχύτερες οι Mercedes! (update)

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ταχύτερος όλων στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής στο Ιταλικό GP.

GP Ιταλίας, ελεύθερες δοκιμές: Ταχύτερες οι Mercedes! (update)
Το Βρετανό πρωταθλητή ακολούθησε ο Μπότας με την άλλη Mercedes. Προς απογοήτευση των τιφόζι οι Ferrari ακολουθούσαν ένα δευτερόλεπτο πίσω. Οι οπαδοί της Ferrari είχαν κατακλύσει τους δρόμους του Μιλάνο όπου έγινε παρέλαση των οδηγών χτες. Σήμερα ο καιρός ήταν συννεφιασμένος καθόλη τη διάρκεια του 90λεπτου μάλιστα τα τελευταία 16 λεπτά ψιχάλισε. Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας: Πολύ μαλακή, μαλακή, μέση.

Οι Mercedes χρησιμοποίησαν κυρίως την μαλακή γόμα αλλά σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο τους με την πολύ μαλακή γόμα. Οι Ferrari επικεντρώθηκαν στην πολύ μαλακή υστερούσαν όμως σε χρόνο. Αμφότεροι οι οδηγοί της Red Bull υπόκεινται σε ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση για αλλαγή μερών της υβριδικής μηχανής. Προβλήματα και στην υβριδική μηχανή της Honda ο Αλόνσο είναι δεδομένο πως θα πάρει ποινή πάνω από 20 θέσεις με τις αλλαγές που θα χρειαστούν.

Κλείσιμο


Ο Ράικονεν ήταν 4ος ταχύτερος στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών


Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:



Στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών όπου παρά  τις προβλέψεις η βροχή έμεινε μακριά,
οι Mercedes παρέμειναν στην κορυφή. Μόνο που αυτή τη φορά, η καλύτερη επίδοση ανήκε στον Βάλτερι Μπότας. Στο πρώτο μισό της διαδικασίας χρησιμοποιήθηκε ως επί το πλείστον η μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli, με την οποία τον καλύτερο χρόνο είχε σημειώσει ο Χάμιλτον.

Όταν όμως στα μισά του δρόμου τοποθετήθηκαν στα μονοθέσια τα ελαστικά πολύ μαλακής γόμας με τα κόκκινα διακριτικά, τα πράγματα άλλαξαν. Αρχικά πέρασε από την κορυφή ο Φέτελ ξεσηκώνοντας τους tifosi αλλά σύντομα, τα δύο «ασημί βέλη» των πέρασαν. Βέβαια οι διαφορές αυτή τη φορά ήταν πολύ μικρές. Ο Μπότας ήταν μόλις 56 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του teammate του και 140 του Γερμανού οδηγού της Ferrari.

Όσο για τη δεύτερη SF70H, ο Ράικονεν ήταν τέσσερα δέκατα πιο αργός από τον Μπότας και παραπονιόταν για την ισορροπία του μονοθεσίου του. Είχα μάλιστα μία έξοδο στην αμμοπαγίδα. Κανένα άλλο μονοθέσιο δεν βρέθηκε στο ίδιο δευτερόλεπτο, με τις Red Bull να είναι αυτές που ως συνήθως είχαν το ρόλο του «best of the rest». Η έκπληξη ήρθε από τις McLaren, που σημείωσαν τον έβδομο και τον όγδοο καλύτερο χρόνο.

Η σπασμένη ανάρτηση στη Haas του Μάγκνουσεν προκάλεσε προσωρινά καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ενώ ο Χούλκενμπεργκ περιορίστηκε σε ρόλο θεατή λόγω προβλήματος στα υδραυλικά της Renault. Τέλος, καπνός βγήκε από το πίσω μέρος της Scuderia Toro Rosso του Σάινθ, ολοκληρώνοντας πρόωρα τη μέρα του.

Συνολικά οι χρόνοι στην 2η περίοδο ήταν:




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης