GP Ουγγαρίας: Ο Φέτελ στην pole!

GP Ουγγαρίας: Ο Φέτελ στην pole!

Ο Ράικονεν εκκινεί δίπλα του, κυριαρχία Ferrari στο Ουγγαρόρινγκ στη μάχη με το χρονόμετρο.

Με τη θερμοκρασία αέρα στους 26 βαθμούς Κελσίου και τη θερμοκρασία οδοστρώματος σε επίπεδα ρεκόρ 56 βαθμούς στο οδόστρωμα ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές του Ουγγρικού GP.
Νωρίτερα στο FP3 ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη Ferrari ήταν ταχύτερος όλων ακολουθούμενος από το Ράικονεν στο μισό δευτερόλεπτο απόσταση. Ο χρόνος του στο 1:17.017 αποτελεί βελτίωση του ρεκόρ πίστας που κρατούσε από το 2004 ο Μπαρικέλο με Ferrari κατά 1.4sec. Ο Μάσα ένιωσε να ζαλίζεται ξανά στο FP3 (σ.σ: είχε ίδια συμπτώματα και στο FP2) οπότε από τη Williams αποφάσισαν να τον αντικαταστήσουν για δοκιμές και αγώνα με τον δοκιμαστή Πωλ ντι Ρέστα.

Ο Πωλ ντι Ρέστα με τη Williams πήρε την 19η θέση στις κατατακτήριες δοκιμές.

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Renault άλλαξε κιβώτιο και θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω από τη σειρά κατάταξής του.

Στο Q1 ο Φέτελ παρέμεινε ταχύτερος όμως η διαφορά του από τους υπόλοιπους ήταν ελάχιστη. Ο Φερστάπεν με τη Red Bull ήταν μόλις 22 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν την κόκκινη πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Εκτός διαδικασίας πέρα από τις Williams των Στρολ, ντι Ρέστα έμειναν οι Sauber των Βερλάιν, Έρικσον και η Haas του Μάγκνουσεν.



Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε το Φέτελ να σπάει το φράγμα του 1:17 με σχετική άνεση.
Ο Χάμιλτον διαμαρτύρονταν για κραδασμούς από τα ελαστικά και ήταν 4 δέκατα πιο αργός επίδοση εφάμιλλη με του Ράικονεν. Ο Φερστάπεν τους πέρασε όντας 2 δέκατα πιο αργός από το Φέτελ. Ο Χάμιλτον στη δεύτερη προσπάθεια με χρόνο 1:16.693 ήταν ταχύτερος όλων. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Force India των Πέρεζ, Οκόν, η Toro Rosso του Κβίατ, η Renault του Πάλμερ και η Haas του Γκροζάν. Εντυπωσίασαν οι McLaren – Honda που αμφότερες προκρίθηκαν στο Q3. Αξίζει εδώ να τονιστεί πως το Ουγγαρόρινγκ είναι μια πίστα όπου η μέγιστη ισχύς της υβριδικής μηχανής δεν παίζει τόσο σπουδαίο ρόλο. Ο Χούλκενμπεργκ επίσης εντυπωσίασε σημειώνοντας τον έκτο χρόνο για τη Renault μπροστά από το Ρικιάρντο που έχασε πολύτιμο χρόνο πίστας στο FP3 από ένα ηλεκτρικό πρόβλημα. Στην Toro Rosso δε περίμεναν 10αδα η επίδοση του Σάινθ τους έπιασε εξ απίνης.



Το άνοιγμα του pit lane για την αντίστροφη μέτρηση του 12λεπτου στο Q3 βρήκε το Φέτελ να εντυπωσιάζει με χρόνο 1:16.276. Η επίδοση του Γερμανού φάνταζε αχτύπητη τη στιγμή που ο δεύτερος Μπότας με τη Mercedes υστερούσε 355 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Χάμιλτον στην πρώτη του προσπάθεια γλίστρησε στη στροφή 4 και δεν ολοκλήρωσε. Ο Ράικονεν στη 2η του προσπάθεια κατάφερε να πετύχει χρόνο 1:16.4 και ανέβηκε στη 2η θέση κάνοντας το 1-2 για τη Ferrari. Ο Χάμιλτον περιορίστηκε στην 4η θέση πίσω από το Μπότας ενώ οι Red Bull συμπλήρωσαν την 3η σειρά της εκκίνησης.

Είναι σαφές πως το κοντό μεταξόνιο της SF70Η έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ. Οι συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης σε συνδυασμό με την αεροδυναμική απόδοση και τη μηχανική πρόσφυση παίζουν πιο σημαντικό ρόλο από την υβριδική μηχανή. Γι' αυτό και οι Ferrari βρέθηκαν τόσο μπροστά.

Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:



Ο αγώνας θα μεταδοθεί αύριο στις 15:00 απευθείας από ΕΡΤ, COSMOTE.

ΣΧΟΛΙΑ (16)

Ιταλολεκανακιες

Ε και τι εγινε τα Μερτσεντε ειναι πιο γρηγορα και θα παρουν τα πρωταθληματα ανετα οσο και αν γραφεις σαχλαμαρες, παιδια τωρα γυρνουσα με το χιουνται μου......τετρακοσιες χιλιαδες χιλιομετρα..σερβις μονος μου..και στο δρομο ενα φιατ πουντο.....προσπαθουσαν να το βαλουν μπρος..πηρε και κατι λαδια το ματι μου..Γελουσα νευρικα..με το μωρο μου διπλα.α ρε κακομοιροι μπουληδες ιταλολεκανακιες μια ζωη στην φαπα.

Νίκος

Μεγάλε με την Aston Martin της Κορέας, ξέρανέ μας.

Νίκος

Και κλάμα μηχανολόγε. Σαυτές τις πίστες φαίνονται ποιοι είναι οι οδηγοί, αλλά δεν το γράφεις, το καταπίνεις.

Κωστας1989

Ένας αγωνας που ταιριάζει στην Φερράρι είναι και τίποτα παρα πανω.Ουτε αναβαθμισεις έκαναν ουτε τίποτα.εκτός απροόπτου έτσι όπως εκκινήσουν,έτσι θα τερματίσουν. Εκτός αν ο Κίμι στρίψει μπροστά απο τον φετελ.

Aldebaran

Ανάλυση του #&*ου. Μόνο η 3η πρόταση είναι σωστή, ενώ η 2η σου τελείως λάθος. Πριν γράφετε μάθετε να ψάχνετε.

Κωστας1989

Τι να κάτσω να διαβάσω δηλαδή.?το αν η Φεράρι έφερε πραγματα στην Ουγγαρία?ε και;πιστεύεις οτι Πιάσανε την Μερσέντες;Γιατί αν το πιστεύεις,τοτε το σπα θα σε διαψεύσει για τα καλά.είναι μια πίστα που ταιριάζει απλα καλυτερα στην Φερράρι.αυτό και τίποτα άλλο..Ενα πράγμα ήθελα μονο σε αυτον τον αγώνα.τον φερσταπεν μπροστά απο τον φετελ.αυτό μονο....

Aldebaran

Η Ferrari αναβάθμησε σχεδόν όλο το σασί. Επίσης ο κινητήρας "βγήκε από το safe mode" που έτρεχε στον προηγούμενο αγώνα μετά την εκεί αναβάθμιση. Δεν είναι λοιπόν απλά ότι ταιριάζει η πίστα στη Ferrari. Αν αφαιρέσεις τα λάθη των οδηγών σήμερα η διαφορά ήταν πάνω από 0,5 δευτερόλεπτο, σε κατατακτήριες που όλο τον χρόνο η Mercedes ήταν ιδιαίτερα δυνατή (και λόγω της κομπίνας με τα λάδια). Δεν είναι λοιπόν τόσο "απλά" τα πράγματα όπως λες. Οι ομάδες φέρνουν συνεχώς αναβαθμίσεις και καλό είναι να μην τις υποτιμάς. Δεν λέω ότι η Ferrari θα είναι οπωσδήποτε πιο γρήγορη στο Σπα, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλοϊκά όπως νομίζεις.

Aldebaran

Γιατί γράφεις λοιπόν ότι η Ferrari δεν αναβάθμισε τίποτα, αφού δεν ξέρεις; Η Ferrari αναβάθμισε σχεδόν όλο το σασί. Επίσης ο κινητήρας "βγήκε από το safe mode" που έτρεχε στον προηγούμενο αγώνα μετά την εκεί αναβάθμιση. Δεν είναι λοιπόν απλά ότι ταιριάζει η πίστα στη Ferrari. Αν αφαιρέσεις τα λάθη των οδηγών σήμερα η διαφορά ήταν πάνω από 0,5 δευτερόλεπτο, σε κατατακτήριες που όλο τον χρόνο η Mercedes ήταν ιδιαίτερα δυνατή (και λόγω της κομπίνας με τα λάδια). Δεν είναι λοιπόν τόσο "απλά" τα πράγματα όπως λες. Οι ομάδες φέρνουν συνεχώς αναβαθμίσεις και καλό είναι να μην τις υποτιμάς. Δεν λέω ότι η Ferrari θα είναι οπωσδήποτε πιο γρήγορη στο Σπα, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλοϊκά όπως νομίζεις.

Νίκος

Κωστάκη, άμα δεν το κατέχεις το σπόρ θές άλλους να βοηθήσουν την κατάσταση αλλά βλέπεις ο Φερστάπεν είναι πολύ μικρός ακόμη αλλά μαθαίνει σιγά-σιγά.

κωστας1989

Καλημερα..Οκ,μπορει τα φερραρι να εφεραν αναβαθμισεις,κατι το οποιο δεν ηξερα-διαβασα,διοτι περιμενα να ειναι καλυτεροι οι κοκκινοι στην ουγγαρια.Οσο για την διαφορα,δεν νομιζω να ηταν πανω απο 0,5.Απλα ο Χαμιλτον δεν εκανε τελειο γυρο στο Q3,οπως και ο Φετελ..Ισως εχτες να υπερεβαλα λιγο για τον Φετελ,αλλα οσο τονπηγαινα πιο παλια,αλλο τοσο δεν τον παω τωρα.Πολυ γκρινια και πολλες φορες για το τιποτα.Ενταξει ειναι πιο γρηγορος απο τον κιμι,αλλα οπως και σημερα,ο κιμι θα χρησιμοποιηθει για να μπλοκαρει τα μερσεντες.....

ελα φερραρικοι λυσσαξτε

οσοι εχουν αλφα ρομεο-φιατ και λαντσια μπορουν να τσιριξουν.Αφου τους εχουν πουλησει παραμυθι οτι εχουν αγορασει φεραρι η καμια αλφα του 70 στις αντιπροσωπεις.Ρε φτιαχτε εκει κανα τιμονι κινδυνευει ο κοσμος.Και φτιαξτε και τα πλαστικα που σπανε για πλακα.

ferraristi

ΣΣΣΣΣΣΣ.......Ο HAMILTON ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ .....ΜΟΔΑ....ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ....ΒΡΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΠΑΘΩΣΕΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΥΤΟ ΤΟ....ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ....

f1 1977

Κατινάκι εσύ ;

ferraristi

@ f1 1977 ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΗΝ ΑΧΛΑΔΙΑ......ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΔΙΣΤΡΟΣ.....

κωστας αιρετικος

Αγαπητε μου φερραρικος κι εγω μεχρι τα μπουνια δεν μπορω με σιγουρια να γνωριζω οτι ο χαμιλτον οδηγει με αυτοματο κιβωτιο Lougrotronic κατανοω ομως πρωτον οτι ειναι κωλοπαιδο και δευτερον εχει πολλα κιλα @@@@@@@@@@@ στο βρακι του για να τρεχει ετσι γρηγορα!!!!!!!!

Ακιας

Χαχαχαχαχα καλοοοοο λουγκροτρονικ λεει! φιλε θα το πω κ γω.ξερω κατι τετοιους.ο χαμιλτον πντως ειναι ο ταχυτερος αυτη τι στιγμη

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

diesel

«Τετ α κε» των Ελλήνων καταναλωτών από το diesel στην βενζίνη ενώ υπερδιπλασιάστηκαν και οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στο 11μηνο

kodiaq

Για πρώτη φορά, ένα SUV συνεχίζει την παράδοση στα μοντέλα RS, με ισχύ 240 ίππων είναι το πιο ισχυρό ντίζελ παραγωγής στην ιστορία της Skoda και τέλος κατέχει το ρεκόρ για τα επταθέσια SUV στο Nürburgring με χρόνο 9 λεπτών, 29,84 δευτερόλεπτων.

tesla_main01

Τους τελευταίους 10 μήνες που βρίσκεται στη χώρα μας η Tesla Greece, έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου στις εξελίξεις της τεχνολογίας που έχει να κάνει με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η εκμετάλλευση της αιολικής αλλά και της ηλιακής ενέργειας βρίσκονται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων για την παραγωγή ενέργειας που θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες και όχι μόνο.

12
suzuki

Η Suzuki Hayabusa, η 1η μοτοσυκλέτα παραγωγής που ξεπέρασε τα 300 χλμ./ώρα, θα σταματήσει να παράγεται από τους Ιάπωνες λόγω νέων προδιαγραφών. Με τις επιδόσεις και την μοναδική της εμφάνιση η Hayabusa έγινε γνωστή και σε εκείνους που δεν ασχολούνται με το “άθλημα”