Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η Hyundai παρουσιάζει το νέο i30
Η Hyundai παρουσιάζει το νέο i30
Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη δεν ανακοινώθηκαν, όμως θεωρείται δεδομένη η παρουσία κάτω από το καπό του νέου i30 του τρικύλινδρου 1.0 T-GDI.
Μία από τις παγκόσμιες πρεμιέρες της έκθεσης του Παρισιού, τον Οκτώβριο, αφορά και τη νέα γενιά του i30. Η Hyundai χαρακτηρίζει ως «αυτοκίνητο για όλους» το νέο της μικρομεσαίο μοντέλο, το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στην Ευρώπη. Η όψη του θα αποκαλυφθεί μέσω διαδικτύου στις 7 Σεπτεμβρίου.
Η μεγάλη εξάγωνη μάσκα κυριαρχεί στο εμπρός μέρος του i30, ενώ τα φώτα ημέρας LED είναι τοποθετημένα στα δύο άκρα του προφυλακτήρα, σχεδόν κάθετα. Στην ουρά του αυτοκινήτου το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων αλλά και οι ακμές στον προφυλακτήρα χαρίζουν δυναμισμό στο hatchback μοντέλο.
«Το νέο i30 αντιπροσωπεύει την εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Hyundai Motor. Το ανάγλυφο αμάξωμα προσδίδει εμφάνιση που αντέχει στο χρόνο», ανέφερε ο Γερμανός Πέτερ Σράιερ, Πρόεδρος και επικεφαλής σχεδίασης της Hyundai Motor Group.
Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη δεν περιλαμβάνονται στο δελτίο Τύπου, όμως θεωρείται δεδομένη η παρουσία κάτω από το καπό του νέου i30 του τρικύλινδρου 1.0 T-GDI. Έχει μέγιστη ισχύ 120 PS και ροπή 17,5 kgm και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εξελίχθηκε στο τεχνικό κέντρο της Hyundai στο Ράσελσχαϊμ της Γερμανίας και πληροί τη νόρμα ρύπων Euro 6c, η οποία θα καταστεί υποχρεωτική το 2017.
Η μεγάλη εξάγωνη μάσκα κυριαρχεί στο εμπρός μέρος του i30, ενώ τα φώτα ημέρας LED είναι τοποθετημένα στα δύο άκρα του προφυλακτήρα, σχεδόν κάθετα. Στην ουρά του αυτοκινήτου το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων αλλά και οι ακμές στον προφυλακτήρα χαρίζουν δυναμισμό στο hatchback μοντέλο.
«Το νέο i30 αντιπροσωπεύει την εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Hyundai Motor. Το ανάγλυφο αμάξωμα προσδίδει εμφάνιση που αντέχει στο χρόνο», ανέφερε ο Γερμανός Πέτερ Σράιερ, Πρόεδρος και επικεφαλής σχεδίασης της Hyundai Motor Group.
Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη δεν περιλαμβάνονται στο δελτίο Τύπου, όμως θεωρείται δεδομένη η παρουσία κάτω από το καπό του νέου i30 του τρικύλινδρου 1.0 T-GDI. Έχει μέγιστη ισχύ 120 PS και ροπή 17,5 kgm και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εξελίχθηκε στο τεχνικό κέντρο της Hyundai στο Ράσελσχαϊμ της Γερμανίας και πληροί τη νόρμα ρύπων Euro 6c, η οποία θα καταστεί υποχρεωτική το 2017.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα