Ο Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ νικητής πριν λίγες βδομάδες του πρώτου φετινού αγώνα WRC στο Μόντε Κάρλο, προηγείται σήμερα πρώτη μέρα του «μειωμένου» Ράλι Σουηδίας.
Τάκης Πουρναράκης
Ο αγώνας λόγω καιρικών συνθηκών (ζέστη) μειώθηκε από τους οργανωτές στα δυο τρία και οι ειδικές διαδρομές σε 13. Ο Οζιέ πήρε κεφάλι από την αρχή όντα ταχύτερος το πρωί στις 3 ειδικές παρότι στην ειδική της Svullrya έπαθε υδρολίσθηση σε μια μεγάλη λακκούβα νερό. Τόσο το Polo R του Οζιέ όσο και αυτό του Μίκελσεν που ακολουθούσε βρέθηκαν εκτός δρόμου ανάμεσα στα δέντρα. Παραταύτα ο Οζιέ κατάφερε να συνεχίσει διατηρώντας το προβάδισμά του που στη μεσημεριανή ανασυγκρότηση έφτανε τα 24 sec.
Στην ίδια ειδική το απόγευμα ο Μίκελσεν έχασε έδαφος όταν έφυγε το πίσω μέρος
του αυτοκινήτου και χτύπησε σε δέντρο. Αυτό τον έριξε στην 7η θέση. Ο Κρις Μικ βρέθηκε να κυνηγά τον Οζιέ μειώνοντας τη διαφορά στα 21 sec όμως στην 8η ειδική χτύπησε βράχο και εγκατέλειψε. Είναι η 2η σερί εγκατάλειψη για το Βρετανό που ήταν 2ος και στο Μόντε Κάρλο μέχρι να χτυπήσει σε βράχο το Citroen DS3.
Κλείσιμο
Δεύτερος τώρα πίσω από τον Οζιέ είναι ο Χάιντ Πάντον με το Hyundai i20 WRC (φωτ.) με διαφορά 27sec. Μάλιστα ο Νεοζηλανδός οδηγός κέρδισε την 8η και 9η ειδική διαδρομή της ημέρας και δήλωσε στην ανασυγκρότηση: «Είμαι πραγματικά χαρούμενος από τη 2η θέση στην προσωρινή κατάταξη και τον πρώτο χρόνο που σημείωσα σε 2 ειδικές διαδρομές. Η τελευταία ειδική διαδρομή ήταν τέλεια για το αυτοκίνητο. Θα δοθεί μεγάλη μάχη αύριο». Στην 3η θέση της προσωρινής κατάταξης 7 sec πίσω από τον Πάντον βρίσκεται ο Όστεμπεργκ.
Η αυριανή μέρα περιλαμβάνει συνολικά 80km σε 4 ειδικές διαδρομές και μια νυχτερινή «Super Special Stage Karlstad 2» μήκους 1.9km. Ο αγώνας ολοκληρώνεται την Κυριακή μετά από 2 ακόμη ειδικές διαδρομές.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.