Η F1 μπαίνει στην υβριδική εποχή και όλα έχουν αλλάξει.
Τάκης Πουρναράκης
Οι κινητήρες που χρησιμοποιούν τα νέα μονοθέσια μοιάζουν μ' αυτούς των αυτοκινήτων παραγωγής, 1.6lt, turbo με σύστημα ανάκτησης ενέργειας και μπαταρίες. Οι κατασκευαστές κινητήρων δούλευαν κοντά δυο χρόνια πάνω στα νέα συστήματα αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμοι. Ο ήχος έχει αλλάξει δραματικά όπως και το στυλ οδήγησης. Πλέον ο οδηγός καλείται να πιέζει όσο περισσότερο μπορεί για δεδομένη ποσότητα καυσίμου (100kg) αυτό φυσικά αλλάζει εντελώς τη μορφή των αγώνων.
Κλείσιμο
Ταυτόχρονα οι υπόλοιπες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς έχουν επηρεάσει σημαντικά τη μορφή των νέων μονοθεσίων με άκομψα σχέδια που παραπέμπουν σε σεξουαλικά βοηθήματα...
Σε επίπεδο οδηγών οι Ρικιάρντο (Red Bull), Μάγκνουσεν (McLaren) και Κβιάτ (Τοro Rosso) θα διεκδικήσουν την προσοχή μας με τις επιδόσεις τους.
Αν κάποιος μας ζητούσε να δώσουμε μια εικόνα της δυναμικής του φετινού πρωταθλήματος αυτή θα ήταν: Μια απόκρημνη ακτή, βράχια, τρικυμία, σκοτεινά νερά που δεν ξέρεις τι κρύβουν. Στέκεσαι στο βράχο 20 μέτρα πάνω από το νερό, πρέπει να βουτήξεις...τώρα!
Εκεί που σταματά η λογική ξεκινά η F1...
Η μεγάλη γιορτή φυσικής κατάστασης, ευεξίας και διασκέδασης στην Ελλάδα, το ATHENS FITNESS FESTIVAL που ξεκίνησε πέρυσι και στέφθηκε με τεράστια επιτυχία, επιστρέφει φέτος στις 25 και 26 Μαΐου στην Ακτή Βουλιαγμένης και επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις για όσους και όσες βρεθούν εκεί.
Ο σεβασμός στο περιβάλλον αποτελούσε ανέκαθεν βασικό συστατικό της κουλτούρας της εταιρείας και αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής της δραστηριότητας.
Η Vitex προσφέρει μια γκάμα σοβάδων, ιδανικών για χρήση τόσο σε εξωτερικές όσο και σε εσωτερικές επιφάνειες, που θα δώσουν μοναδικό χαρακτήρα στον χώρο μας