Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στην ηλεκτροκίνηση και πλέον έχει μια ικανοποιητική γκάμα μοντέλων της αυτής της τεχνολογίας κίνησης. Ωστόσο, οι πωλήσεις τους δεν είναι αυτές που είχαν υπολογίσει αρχικά.
Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της Automotive News Europe, υπό τις νέες συνθήκες δεν σκοπεύουν να παρουσιάσουν σύντομα την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και της Mustang.
Όπως αναφέρεται, η παραγωγή των υπαρχόντων εκδόσεων του μοντέλου θα συνεχιστεί έως και τη δεκαετία του 2030. Αν και αρχικά υπήρχε η πρόθεση να είναι η επόμενη γενιά αμιγώς ηλεκτροκίνητη, φαίνεται να έχει εγκαταλειφθεί αυτό το σχέδιο, προς το παρόν.

Το εάν και πότε θα δούμε μια ηλεκτρική Mustang παραμένει ασαφές. Θυμίζουμε ότι πέρυσι (2024) ο Τζιμ Φάρλεϊ, o Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, είχε δηλώσει: «Ένα πράγμα που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι δεν θα κατασκευάσουμε ποτέ μια αμιγώς ηλεκτρική Mustang».
Αυτή η δήλωσή του μπορεί να μοιάζει απόλυτη αλλά είναι ενδεικτική της στρατηγικής που θέλουν να ακολουθήσουν στη Ford αναφορικά με το μοντέλο. Ο V8 κινητήρας αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του και όλα δείχνουν πως αυτό δεν θα αλλάξει στο άμεσο μέλλον.
Ο Φάρλεϊ έχει πει χαρακτηριστικά ότι θέλει να τον διατηρήσει «όσο το επιτρέπουν ο Θεός και οι πολιτικοί». Πάντως, δεν απέκλεισε την πιθανότητα να δημιουργηθεί μια εξηλεκτρισμένη εκδοχή τού θερμικού μοτέρ η οποία να τοποθετηθεί στην επόμενη γενιά της Mustang αλλά όχι στην παρούσα (έβδομη κατά σειρά). Όπως έχει γίνει γνωστό, η καινούργια αναμένεται να παρουσιαστεί εντός των πρώτων ετών της επόμενης δεκαετίας.
Το εμβληματικό μοντέλο της Ford θα είναι πιο ισχυρό και πιο οικονομικό σε κατανάλωση, ενώ θα είναι πιο εύκολο να διατεθεί και στην ευρωπαϊκή αγορά, αναφορικά με τη μικρότερη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.