Αυτό είναι το Hyundai Ioniq 5 N

Αυτό είναι το Hyundai Ioniq 5 N

Η Hyundai είναι έτοιμη για την πρεμιέρα της σπορ εκδοχής του ηλεκτρικού Hyundai Ioniq 5 και ήδη οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου υψηλών επιδόσεων κάνουν το γύρο του διαδικτύου.

HYUNDAI_IONIQ_5_Ν
Η ώρα της αναμονής για το πρώτο μοντέλο της σειράς Ν σε ηλεκτρική εκδοχή έφθασε. Το νέο Hyundai Ioniq 5 N θα παρουσιαστεί επίσημα στο Goodwood, όμως ήδη το διαδίκτυο φιλοξενεί οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής. Πιθανότατα αυτό θα μοιράζεται τεχνολογικά στοιχεία με το αντίστοιχο Kia EV6, αν και σίγουρα θα έχει ένα πιο ξεκάθαρο σπορτίφ προσανατολισμό.
Το αμάξωμα όπως βλέπουμε είναι βαμμένο στο Performance Blue που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της σειράς «Ν». Θα υπάρχουν επίσης κάποιες μαύρες και κόκκινες πινελιές που θα προσθέτουν έξτρα χαρακτήρα στην γενικότερη παρουσία του μοντέλου. Στις εικόνες αυτές βλέπουμε και νέας σχεδίασης ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά διάστασης 275/35.
Επίσης η αεροτομή στην οροφή είναι μεγαλύτερη από το απλό Ioniq 5, ενώ υπάρχει και τρίτο φως φρένων σε τραπεζοειδές σχήμα. Παράλληλα έχει προστεθεί και πίσω υαλοκαθαριστήρας, κάτι για το οποίο έχουν εκφράσει παράπονα οι ιδιοκτήτες των απλών Ioniq 5.
Κλείσιμο
To εσωτερικό έχει γίνει και αυτό πιο σπορτίφ, με νέο τιμόνι το οποίο διαθέτει περισσότερα κουμπιά από ότι συνήθως. Το σήμα «Ν» εμφανίζεται σε διάφορα σημεία ενώ εντοπίζουμε και διαφορά στο ταχύμετρο που τερματίζει πλέον στα 300 χλμ/ώρα. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί ως βάση το Kia EV6 GT, με κάποιες επεμβάσεις στην ανάρτηση, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης ώστε να γίνει πιο σπορ στην συμπεριφορά του.
Όσο για την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων, ο εμπνευστής της σειράς «Ν» της Hyundai, Albert Biermann, έχει δηλώσει ότι η θα βρίσκεται στα 600 άλογα, μάλλον ελαφρά ανεβασμένη σε σχέση με το αντίστοιχο Kia. Πέρα από αυτό θα υπάρχει το N Drift Optimizer, ένα σύστημα που θα επιτρέπει τα drift μοιράζοντας ανάλογα την ροπή ανάμεσα στους ηλεκτροκινητήρες. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στο ηχητικό αποτύπωμα του αυτοκινήτου, το οποίο θα προσπαθεί με τεχνητά μέσα να πλησιάσει όσο γίνεται ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης