Οθόνη hyperscreen και στις μικρές Mercedes

Οθόνη hyperscreen και στις μικρές Mercedes

Μεγάλη οθόνη που θα καταλαμβάνει όλο το πλάτος του ταμπλό θα έχουν μελλοντικά και οι Mercedes των μικρότερων κατηγοριών. 

Mercedes_big_screens_ultra
Η τεράστια οθόνη hyperscreen που καλύπτει όλο το πλάτος του ταμπλό είναι αναμφίβολα ένα από τα τεχνολογικά highlights των κορυφαίων προτάσεων της Mercedes-Benz. Ωστόσο όλα δείχνουν πως στο άμεσο μέλλον δεν αποκλείεται να δούμε κάτι τέτοιο και στα μικρότερα μοντέλα της εταιρείας.
Όπως στα μεγάλα μοντέλα της Mercedes, έτσι και τα υπόλοιπα που θα χρησιμοποιούν την ΜMA πλατφόρμα, θα μπορούν να έχουν μεγάλη οθόνη- ταμπλό.
Η τεχνολογία προέρχεται από την Continental και παρουσιάστηκε πρόσφατα στη φετινή CES που όπως κάθε χρόνο, έγινε στο Λας Βέγκας. Η επόμενη γενιά μοντέλων της Mercedes στις μικρότερες (έως το segment C) κατηγορίες, θα έχουν κοινή πλατφόρμα. Πρόκειται για τη Mercedes Modular Architecture (MMA) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους όχημα.
Αυτό σημαίνει πως με τη χρήση της ΜΜΑ, η Mercedes θα λανσάρει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αλλά δεν είναι απαγορευτική και η χρήση της σε περιπτώσεις μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μόνο όμως για χρήση ως γεννήτρια προκειμένου να φορτίζουν οι μπαταρίες κατά τη διαδρομή. Στο εσωτερικό τους, τα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν την MMA πλατφόρμα, θα πρέπει να είναι πολυτελή και τεχνικά προηγμένα.
Κλείσιμο
Με τον τρόπο αυτό, θα επιτευχθεί και ένας από τους στόχους της εταιρείας, έτσι όπως το έθεσε και ο CEO της εταιρείας, Ola Kallenius, για τον οποίο μέρος του οράματος για το μέλλον, είναι και η βελτίωση του πρεστίζ των μοντέλων της. Όπως λοιπόν προκύπτει από τις παρουσιάσεις στη φετινή CES, είναι μέσα στις δυνατότητες της Mercedes-Benz να προσφέρει τα μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα ΜΜΑ με οθόνη αντίστοιχη των μεγάλων και ακριβών της προτάσεων.
Μιλάμε για οθόνη που μπορεί να φτάσει σε πλάτος έως και το 1,29 μέτρα, με δυνατότητα κατάτμησης ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις εκάστοτε ανάγκες του μοντέλου. Η τεχνολογία και οι αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή της, επιτρέπει τη διαρκή λειτουργία ανά τμήματα, κρατώντας «μαύρα» τα πεδία που δεν χρησιμοποιούνται συνεχώς.
Η ενεργοποίησή τους γίνεται με την προσέγγιση του χεριού, προκειμένου να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Η τεχνολογία αυτή πάντως, από την Continental που ηγείται στο θέμα της εξέλιξης, θα είναι διαθέσιμη για εφαρμογή στα μικρότερα μοντέλα της Mercedes-Benz, από το 2025 και μετά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης