
Με την καρδιά γεμάτη αγάπη για την οικογένεια, η METRO γιορτάζει τη μητρότητα και στηρίζει το θαύμα της γέννησης
Το Ελληνικό Car of the Year, Peugeot 2008, και το κομψό 208 ηγούνται των κατηγοριών τους και εξελίσσονται ως ο πολιορκητικός κριός της γαλλικής εταιρείας.
Σε μία από τις αδιαφιλονίκητες ηγέτιδες δυνάμεις της ελληνικής αγοράς έχει εξελιχθεί η Peugeot. Η γαλλική μάρκα έχει σημειώσει σημαντικές πρωτιές, οι οποίες εξαργυρώνουν τις επίμονες προσπάθειες της για κατασκευή κομψών, τεχνολογικά σύγχρονων και fun-to-drive αυτοκινήτων.
Οι ελληνικές πρωτιές της Peugeot επεκτείνονται και καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς μέχρι και τον Νοέμβριο, όταν και αναδείχθηκε σε δεύτερη δημοφιλέστερη μάρκα με 10.227 ταξινομήσεις και μερίδιο 13,9%.
Ακολουθούν τα highlights για τις επιδόσεις της Peugeot:
– 2η στη συνολική κατάταξη με μερίδιο 11,4%
– 1η στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 16,2%
– 3η στις λιανικές πωλήσεις με μερίδιο 7,7%
– 5η στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 5,4%
– 1η στη συνολική κατάταξη πωλήσεων SUV με μερίδιο 11,1% (ανεξαρτήτως κατηγορίας)
– 1η θέση για το 208 στις πωλήσεις της κατηγορίας B με μερίδιο 20,6%
– 1η θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV με μερίδιο 20,1%
– Μερίδιο Νοεμβρίου LCV: 5,0%
– Συνολικό μερίδιο Νοεμβρίου PC + LCV: 10,7% (2η θέση)
Η Peugeot, τέλος, μεριμνά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της και μέσω ενός ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών After Sales για τη σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου.
Μέρος αυτών είναι και το Video Check, το οποίο προσφέρει πλήρη διαφάνεια για την συντήρηση και την επισκευή του οχήματος. Ο πελάτης λαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό (video) με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν αλλά και τα ανταλλακτικά που ενδεχομένως χρειάζεται να αντικατασταθούν. Συνοδευτικά, μία οικονομική προσφορά αποστέλλεται προς τελική έγκριση από τον πελάτη.
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto