Μία φωτογραφία με τον γιο και τη νεογέννητη κόρη της δημοσίευσε η Αλεξάνδρα Νίκα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η σύζυγος του Κωνσταντίνου Αργυρού μοιράστηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου με τους διαδικτυακούς της φίλους ένα στιγμιότυπο, στο οποίο εμφανίστηκε να κρατάει στην αγκαλιά της τον μικρό Βασίλη, ενώ η κόρη της, που θα ονομαστεί Μιράντα, βρισκόταν μέσα στο καρότσι της. Το Instagram story που έκανε η Αλεξάνδρα Νίκα τραβήχτηκε σε έναν κήπο.
Ο τραγουδιστής είχε δηλώσει για τη γέννηση του δεύτερου παιδιού τους: «Δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα στον κόσμο. Ήμουν σε όλη τη διάρκεια του τοκετού, δεν γινόταν να το χάσω αυτό», ενώ η Αλεξάνδρα Νίκα είχε προσθέσει: «Είμαι πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη. Είμαι με τρεις ώρες ύπνο, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένη που δεν έχει σημασία αυτό».