Άριελ Κωνσταντινίδη: Σκηνοθέτης απαιτούσε να πίνω στην παράσταση καθαρό οινόπνευμα
«Έχω περάσει άπειρα βράδια κλαίγοντας γιατί κατηγορούσα τον εαυτό μου που δεν διαχειρίστηκα σωστά την κακοποιητική συμπεριφορά συναδέλφου μου», αποκαλύπτει η ηθοποιός
ΗΆριελ Κωνσταντινίδη έσπασε τη σιωπή της και εξομολογήθηκε τα όσα βίωσε επί σκηνής από πασίγνωστο ηθοποιό και σκηνοθέτη. Σύμφωνα με όσα είπε, απαιτούσε από αυτήν να πίνει σε μία σκηνή του έργου καθαρό οινόπνευμα!
«Έχω περάσει άπειρα βράδια κλαίγοντας γιατί κατηγορούσα τον εαυτό μουπου δεν διαχειρίστηκα σωστά την κακοποιητική συμπεριφορά συναδέλφου μου», αναφέρει η Άριελ Κωνσταντινίδη και εξηγεί: «Μου έχει τύχει να συνεργαστώ με έναν πολύ ταλαντούχο ηθοποιό, ο οποίος ήταν και ο σκηνοθέτης της παράστασης στην οποία συμμετείχα. Μέσα στο κείμενο υπήρχε μία σκηνή όπου έπρεπε να πίνω ένα ποτό, στο οποίο θα έβαζα φωτιά για να με ζεστάνει.
Στην αρχή έβαλα φωτιά με έναν αναπτήρα στο ποτό, αλλά η φλόγα που άναψε ήταν μικρή και δεν περνούσε ως εφέ ούτε στην πρώτη σειρά της πλατείας. Μετά την πρεμιέρα λοιπόν, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει αντί για κονιάκ, καθαρό οινόπνευμα. Και απαιτούσε από μένα να το πίνω. Όταν του παραπονέθηκα ότι δεν μπορώ να πίνω κάθε βράδυ οινόπνευμα, μου απάντησε; «Ηθοποιός είσαι, βρες μια λύση»!».
Η Άριελ Κωνσταντινίδη εκμυστηρεύεται στο ΟΚ! πως «αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σκέφτομαι 24 ώρες το 24ωρο τι θα έπρεπε να κάνω και να μουδιάζει όλο μου το σώμα κάθε φορά που έφτανε αυτή η σκηνή. Αν συνέβαινε τώρα, πιθανότατα θα γελούσα ή θα του απαντούσα: «Εσύ είσαι ο σκηνοθέτης. Εσύ θα πρέπει να βρεις τη λύση». Αλλά εγώ μιλούσα με το σεις και με το σας και με απόλυτο σεβασμό σε κάποιον που δεν με σεβόταν».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.