Επίθεση από τον πρώην εργοδότή του καταγγέλει ότι δέχτηκε διανομέας φαγητού στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής Αγώνα Διανομέων Θεσσαλονίκης, «συνάδελφος διανομέας, μας κατήγγειλε ότι δέχτηκε επίθεση από πρώην εργοδότη του στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης, ο οποίος τον γρονθοκόπησε αρκετές φορές και μάλιστα με χρήση σιδερογροθιάς, προκαλώντας του κατάγματα στα ζυγωματικά».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ακόμη μια απίστευτη καταγγελία δέχτηκε η Επιτροπή Αγώνα Διανομέων στις 3/12! Πιο συγκεκριμένα συνάδελφος διανομέας, μας κατήγγειλε ότι δέχτηκε επίθεση από πρώην εργοδότη του στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης, ο οποίος τον γρονθοκόπησε αρκετές φορές και μάλιστα με χρήση σιδερογροθιάς, προκαλώντας του κατάγματα στα ζυγωματικά!
Όπως ο ίδιος ο εργαζόμενος αναφέρει, εργαζόταν στο κατάστημα του εργοδότη για ενάμιση περίπου μήνα ανασφάλιστος. Όταν μια μέρα ενημέρωσε τον εργοδότη ότι δεν θα μπορέσει να δουλέψει λόγω ασθένειας, ο συγκεκριμένος μέσω μηνυμάτων από την Ελβετία τον απειλούσε με χυδαίες ύβρεις, με αποτέλεσμα ο συνάδελφος να αποχωρήσει από τη συγκεκριμένη δουλειά.
Κλείσιμο
Το περιστατικό αυτό είναι το δεύτερο τον τελευταίο μήνα και μόνο τυχαίο δεν είναι. Οι εργοδότες τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενοι τους αντεργατικούς μνημονιακούς νόμους μας αντιμετωπίζουν κυριολεκτικά ως δουλοπάροικους. Οι δέκα νεκροί συνάδελφοι μας εν ώρα εργασίας, οι απολύσεις, οι ξυλοδαρμοί, η μη πληρωμή Δώρων, υπερωριών, αργιών κτλ. δυστυχώς δεν θα σταματήσουν αν εμείς οι ίδιοι δεν τους σταματήσουμε με τη οργάνωση μέσω της Επιτροπής Αγώνα διανομέων και το Συνδικάτο μας.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους διανομείς να παρευρεθούν μαζικά στη αυριανή συνέλευση μας για να αποφασίσουμε τις επόμενες δράσεις μας
Συνέλευση της Επιτροπής Αγώνα Διανομέων,
-Τετάρτη 5 Δεκέβρη, στις 10.30 το πρωί, στο στέκι Ίσκρα, Αμύντα 12
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.