Για... όλα φταίει ο Νεάντερταλ: Λίπος στην κοιλιά, ξενύχτι, αρθριτικά, ακόμα και το μαύρισμα!

Διάφορα χαρακτηριστικά μας έχουν επηρεαστεί από τις επιμιξίες των προγόνων μας Homo sapiens με τους Νεάντερταλ και τα νεαντερτάλειας προέλευσης γονίδια, που έχουμε στο γενετικό υλικό μας οι σημερινοί άνθρωποι

Μήπως αυτή η «σαμπρέλα» λίπους στην κοιλιά σας δεν φεύγει με τίποτε; Μήπως είστε φανατικός τύπος ξενύχτη; Έχετε αρθριτικά; Δυσκολεύεστε να μαυρίσετε στον ήλιο; Για όλα αυτά - ανάμεσα σε άλλες πιθανές αιτίες- μπορεί να φταίει και κάτι που μάλλον δεν φαντάζεστε: Ο Νεάντερταλ μέσα σας!

Δύο νέες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η κληρονομημένη επίδραση των μακρινών «ξαδέρφων» μας είναι μεγαλύτερη από ό,τι νομίζαμε έως τώρα.

Κατ' αρχάς, η γενετική ανάλυση μιας γυναίκας Νεάντερταλ που ζούσε στην Κροατία πριν από περίπου 52.000 χρόνια, η οποία έγινε από ερευνητές με επικεφαλής τον εξελικτικό γενετιστή Κέι Πρίφερ του Ινστιτούτου Εξελικτικής Ανθρωπολογίας Μαξ Πλανκ της Γερμανίας, δείχνει ότι οι Ευρωπαίοι οφείλουν το 1,8% έως το 2,6% του DNA τους στους Νεάντερταλ (έναντι 1,5% έως 2,1% που ήταν έως τώρα η εκτίμηση). Το μικρότερο ποσοστό γονιδίων Νεάντερταλ έχουν σήμερα οι Αφρικανοί.

Μια δεύτερη μελέτη, με επικεφαλής την Τζάνετ Κέλσο επίσης του Ινστιτούτου Εξελικτικής Ανθρωπολογίας Μαξ Πλανκ στη Λειψία, συνέκρινε αρχαίο DNA με το γενετικό υλικό 112.000 συγχρόνων ανθρώπων (από τη βρετανική βάση γενετικών δεδομένων Biobank).

Η γενετική ανάλυση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι διάφορα χαρακτηριστικά, όπως το χρώμα του δέματος και των τριχών, η ευκολία με την οποία μαυρίζει κανείς, το αν είναι νυχτερινός ή όχι τύπος, αν έχει προδιάθεση για ρευματοειδή αρθρίτιδα, υψηλή χοληστερίνη, συσσώρευση λίπους στην περιφέρεια της μέσης, ακόμη και για σχιζοφρένεια, έχουν επηρεαστεί από τις επιμιξίες των προγόνων μας Homo sapiens με τους Νεάντερταλ.

«Ανάμνηση» από αυτές τις επιμιξίες αποτελούν τα νεαντερτάλειας προέλευσης γονίδια, που έχουν στο γενετικό υλικό τους οι σημερινοί άνθρωποι. Οι ερευνητές, έκαναν τις σχετικές δημοσιεύσεις στα περιοδικά "Science" και "American Journal of Human Genetics".

Συμπέρασμα: την επόμενη φορά που κάποιος σας φωνάξει οργισμένος «είσαι Νεάντερταλ!», μην το πάρετε πλέον σαν προσβολή και υποτίμηση, αλλά σαν απλή διαπίστωση...

dora

Ναι φταίνε οι νεάντερταλ που κατεβάζετε δυο δυο τα πιτογυρα άλλες παπαριες για να δικαιολογήσετε τα πάθη σας δεν έχετε βρει?

παστουρμάς

Τα κομματόσκυλα στην εποχή μας αποδεικνύουν ότι ορισμένοι τουλάχιστον, κατάγονται από τα παράσιτα, κι όχι από τον νεάντερταλ.

Παντως

μια βολτα αν κανεις και μιλησεις με διαφορους, καταλαβαινεις οτι υπαρχουν ακομα Νεατερνταλ. Και ψηφιζουν κιολας. Και μερικοί κυβερνουν

Eu A

Ο George Tέσλας και το αγύριγο...

σιγουρα

Αντε παλι τα παραμυθια για εξελιξη απο μαιμουδες και πιθηκους..ενω δεν εχει βρεθει ουτε ενας ''μεταβατικος'' σκελετος.Ο ανθρωπος προηλθε απο την ανωτερη δυναμη(τον Θεο τον δημιουργο δηλαδη).

Daniel ortega

...και η γη είναι επίπεδη, και για όλα φταίει ένας Εβραίος και ένας κουμουνιστης. ....και ο μεσαίωνας ξαναδεί. ....

Γνώστης

Η εξέλιξη μπορεί να συμβαδίζει με την πίστη στον Θεό και τον χριστιανισμό, εάν δεχθούμε ότι η εμφάνιση του ανθρώπου προήλθε από μία τελολογική εξέλιξη, δηλαδή με ένα συγκεκριμένο σκοπό. Από την άλλη, τη συγκεκριμένη στιγμή που ο άνθρωπος απέκτησε συνείδηση του εαυτού του, ας πούμε ψυχή, δεν μπορεί να επισημανθεί απο την επιστήμη. Αυτό θα μείνει προσεγγίσιμο μόνο μέσω της πίστης.

Μήτσος

Αυτό το τελευταίο είναι ένα πολύ δύσκολο φιλοσοφικό πρόβλημα και σίγουρα φαντάζει ακατανόητο. Αλλά νομίζω ότι είναι κάτι που αναδύεται από την έντονη και πολύπλοκη αλληλεπίδραση των νευρώνων στον εγκέφαλό μας. Δεν μπορώ απλά να το ρίξω στη θρησκεία / μεταφυσική, αλλά δεν είναι μόνο αυτό, το θεωρώ και λογικό, όπως και πολλοί άνθρωποι που τους ενδιαφέρει η επιστήμη ή είναι επιστήμονες ή απλά το έχουν ψάξει λίγο χωρίς προκαταλήψεις (και δε μιλάμε για τίποτα περιθωριακούς / ψιλοβαρεμένους). Επίσης δεν πιστεύω ότι είναι κάτι που ή το έχει ή δεν το έχει ένα πλάσμα, αλλά μπορεί να υπάρχει σε διάφορους βαθμούς. Όσο γελοίο και αν ακούγεται, θα μπορούσαμε να πούμε ότι και ένας θερμοστάτης έχει μία απίστευτα αδύναμη "συνείδηση". Άμα το σκεφτείς λίγο νομίζω θα διαπιστώσεις ότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αλλιώς, η μόνη εναλλακτική λύση είναι να αποδεχτούμε ότι πρόκειται για μία μεταφυσική ιδιότητα που μας έδωσε ο Θεός. Και ναι ίσως κάποια μέρα (άμα επιβιώσουμε αρκετά ως είδος) φτιάξουμε και μηχανές με συνείδηση. Τα επιχειρήματα που λέει ο φίλος από πάνω για τους σκελετούς φυσικά και δεν ευσταθούν, δε χρειάζεται να το συζητάμε. Αν υπάρχει Θεός, σίγουρα δεν ασχολήθηκε με εμάς ιδιαίτερα. Αυτό το παραδέχεται ανοιχτά μέχρι και ο Πάπας πλέον... Πρέπει και να κοιμηθώ και το μάτι γαρίδα...

αχαχαχαχαχ

Τσίπρας και Βαρουφάκης στη φωτό

Aγύριγo κεφάλι

Eγώ εiμαι ο αριστερά στην φoτο και τώρα κατάλαβα γιατί έχω πατσoκoiλι!

Αιωνόβιος

Τι βλέπω!! Ο Μωυσής και ο Μωάμεθ! Κάποιος λείπει...

Απορών

Το ότι οι Αφρικανοί έχουν χαμηλά ποσοστά επιμειξίας με τους Νεάντερταλ, πώς εξηγεί τη μικρότερη εγκεφαλική κοιλότητα της υποσαχάριας αφρικανικής φυλής (αυτής που αποκαλείται κάποτε "νέγρικη";). Ισως μάλιστα αυτή η διαφορά να οφείλεται στο ότι η Αφρική δεν μπόρεσε να παράξει άξιο λόγου πολιτισμό...

A

MEGALE, ME TA ISWS KAI TIS PORDES AYGA DEN FABONTAI. KSEXASES TON AIGYPTIAKO POLITISMO.

ΜΑΘΕΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Ο Αιγυπτιακος πολιτισμος εγινε από μαυρους? η από τους ικσος που ηταν μαλλον κρητες η χετταιοι? δηλ φυλο συγγενικο με τους αρμενιους... ο ραμσης ο β ειχε κοκκινα μαλλια και το ντι εν ει τουλάχιστον πολλων φαραω εδειξε ότι είναι συγγενικο με τουλάχιστον τους μισους αντρες στη δυτικη ευρωπη. τους νουβιους δηλ τους σουδανους οι αιγυπτιοι τους ειχαν για σκλαβους .. εχεις δει κοπτη? οι κοπτες είναι οι απόγονοι των αρχαιων αιγυπτιων και σε πληροφορω ότι μοιαζουν αρκετα με ελληνες , οι επονομαζόμενοι σημερινοι αιγυπτιοι που ειναι μουσουλμάνοι είναι αραβικης καταγωγης και εισεβαλλαν στην αιγυπτο το 600 μΧ.

Απορών

Ο αιγυπτιακός πολιτισμός δεν έγινε απο υποσαχάριους. Μην φαίνεσαι αστοιχείωτος. Οι σημερινοί Κόπτες της Αιγύπτου είναι απόγονοι των αρχαίων Αιγυπτίων και εμφανώς δεν είναι "νέγροι". Τεράστια διαφορά.

Nik

Δεν ξέρω τι υπονοείς αλλά αν θέλεις γκουγκλαρε Black Scientists για να δείς πόσοι αφροαμερικάνοι είναι μεγάλοι και τρανοί. Βάλε οτι μέχρι και πριν 40 χρόνια τους είχανε σαν σκλαβους και βγάλε συμπέρασμα. Το συμπέρασμα έιναι οτι δεν είναι φυλετική ανικανότητα οπως υπονοείς (μικρα κανία, κλπ).

Απορών

Υπονοώ αυτό που κατάλαβες πολύ καλά ότι υπονοώ. Δηλαδή, just facts. Και ψάξε για το Bell Curve και το γονίδιο που ανακάλυψε ο Bruce Lahn και είναι απών μόνο στους υποσαχάριους Αφρικανούς. Η βιολογία δεν είναι εύκολα αντιμετωπίσιμη από ανθρωπολόγους και κοινωνιολόγους, διότι υπάρχει μπολικη δόση ψευδοεπιστήμης στα δύο τελευταία...Φυσικά, σέβομαι εξίσου όλους τους ανθρώπους οποιαδήποτε φυλής και έθνους, αυτό δεν έχει να κάνει με τη βιολογία. Αλλά μην μπλέκουμε βιολογικές πραγματικότητες με ιδεολογικά κατασκευάσματα.

Ιωαννης Β

Οι κατοικοι της υποσαχαριας Αφρικης τα ειχαν όλα σε αφθονια από το φυσικο τους περιβάλλον , όπως οι τελευταίοι ιθαγενείς του Αμαζονιου . Αντίθετα οσοι εγκατελειψαν την Αφρικη και επρεπε να ζησουν στις παγωμενες σπηλιες της Ευρώπης η στις στεππες της Μογγολιας , επρεπε να εξελιχθουν για να επιζησουν. Ο ανθρωπος γινεται εξυπνότερος αντιμετωπίζοντας τις δυσκολιες της ζωης . Εξ ου και ο χαραμοφάης πρωθυπουργος μας δεν φημίζεται για το μυαλο του .

Q

Ο Λουλης και ο Αγυριγος στην φωτο...

aglia-kiriakou

Καινοτόμο ευρωπαϊκό πρόγραμμα από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας του νοσοκομείου Παίδων Αγλαϊα Κυριακού με θέμα
«Ρητορική του μίσους στο διαδίκτυο»: πώς μπορούν να την αναχαιτίσουν οι νέοι;