Ανακάλυψη για τις μαύρες τρύπες: Είναι μικρότερες από αυτό που πιστεύουμε, λένε επιστήμονες

arp14-main

Καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Οχάιο εξηγεί πως πιθανόν να βρίσκονται μπροστά στην ανακάλυψη νέου πληθυσμού μαύρων τρυπών

Σημαντική αποκάλυψη  για τις μαύρες τρύπες βλέπει το φως της δημοσιότητας. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, εντοπίστηκε νέα τάξη μαύρων τρυπών, σε μικρότερο μέγεθος από αυτό που πιστεύεται ότι είναι.

Επί χρόνια αστρονόμοι θεωρούσαν ότι οι μαύρες θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον πέντε φορές τη μάζα του ηλίου. Ωστόσο, σύμφωνα με τον βρετανικό Independent, ανακαλύφθηκε μαύρη τρύπα που είναι 3,3 φορές η μάζα του ηλίου, γεγονός που την αναδεικνύει μακράν ως τη μικρότερη τρύπα του Γαλαξία.

«Υπάρχουν και άλλα πολλά που έχουμε να ερευνήσουμε και να δούμε σχετικά με τις μαύρες τρύπες», δήλωσε ο καθηγητής αστρονομίας στο πανεπιστήμιο του Οχάιο, Τοντ Τόμπσον.

«Οι άνθρωποι προσπαθούν να καταλάβουν τις εκρήξεις σουπερνόβα, πώς υπερμεγέθη μαύρα αστέρια εκρήγνυνται και πώς σχηματίστηκαν τα υπεμεγέθη αστέρια», πρόσθεσε.

«Εάν καταφέρουμε να ανακαλύψουμε νέο πληθυσμό μαύρων τρυπών, θα μπορούμε να καταλάβουμε περισσότερα για τα αστέρια που εκρήγνυνται και ποια σχηματίζουν μαύρες τρύπες. Ανοίγει, έτσι, νέο πεδίο συζήτησης», σημείωσε ο καθηγητής.

Best of Network

Akis

Υπάρχουν μαυρες τρύπες όλων των μεγεθων. Απλά η ακτινοβολία Χωκινς κάνει τις μικρότερες εξαιρετικά βραχύβιες.