Ένας αξιωματικός βρισκόταν στο πηδάλιο τη στιγμή του ναυαγίου του κρουαζιερόπλοιου Sewol, και όχι ο καπετάνιος, σύμφωνα με τον ανακριτή σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε το πρωί της Παρασκευής στη Νότια Κορέα. Μάλιστα ο ίδιος είπε συγκεκριμένα: «Ενδεχομένως ο καπετάνιος να μην ήταν καν στη γέφυρα... Πάντως στο τιμόνι ήταν ο τρίτος αξιωματικός».
Ωστόσο, οι αρχές της Νότιας Κορέας την Παρασκευή το πρωί ξεκίνησαν εκ νέου τις προσπάθειες διάσωσης των 271 αγνοούμενων, προσθέτοντας στις δυνάμεις τους ένα υποβρύχιο ρομπότ.
Να σημειωθεί πως οι δύτες δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν στις έρευνες καθώς οι παλίρροιες είναι ισχυρές και τα νερά θολά, έτσι είναι αδύνατο να εισέλθουν μέσα στο πλοίο υποβρύχια.
Οι θεωρίες γύρω από τα αίτια του ναυαγίου θα αποσαφηνιστούν μόνο μετά την επίσημη κατάθεση του καπετάνιου.
Κλείσιμο
Η εταιρεία στην οποία ανήκει το πλοίο έχει ζητήσει συγγνώμη από τις οικογένειες των θυμάτων, χωρίς ωστόσο να έχει αναλάβει επίσημα την ευθύνη.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.