Τις στιγμές αγωνίας που έζησε ένας οδηγός στις ΗΠΑ , όταν το φορτηγό του βρέθηκε στο κενό, μετά από τροχαίο σε γέφυρα, έδωσε στη δημοσιότητα το αστυνομικό τμήμα της πόλης Λούιβιλ.
Το τροχαίο σημειώθηκε την Κυριακή, όταν για άγνωστο λόγο το φορτηγό έπεσε στο πλάι της γέφυρας, με αποτέλεσμα η καμπίνα του οδηγού να «κρεμαστεί» στο κενό.
Στο διάρκειας 18 λεπτών τηλεφώνημα με την αστυνομία, ο οδηγός ακούγεται να λέει: «μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Είμαι έτοιμος να πέσω από τη γέφυρα. Κρέμομαι στην άκρη. Δεν θέλω να πεθάνω».
Η τηλεφωνήτρια της αστυνομίας, Μαρτίνα Βόνερ, προσπάθησε να καθησυχάσει τον οδηγό, λέγοντας: «έρχονται να σε βγάλουν, θα είσαι εντάξει».
«Μπορούν να το κάνουν; Δεν το ξέρεις αυτό;», συνέχισε ο έντρομος οδηγός, με την αστυνομικό να προσπαθεί να του δώσει κουράγιο: «Το ξέρω ότι μπορούν να σε σώσουν, το έχουν ξανακάνει».
«Αν δεν επιζήσω, μπορείτε να δώσετε αυτό το τηλεφώνημα στην οικογένειά μου;», ήταν η επόμενη δραματική παράκληση του οδηγού.
Κλείσιμο
Στο σημείο έσπευσε η τοπική πυροσβεστική υπηρεσία με τους πυροσβέστες αρχικά να σταθεροποιούν με αλυσίδες το φορτηγό, πριν ένας από τους διασώστες, δεμένος με σκοινί, να πλησιάσει την καμπίνα για να σώσει τον έντρομο οδηγό.
Μιλώντας για την επιτυχημένη 30λεπτη επιχείρηση, ο αρχηγός της τοπικής πυροσβεστικής είπε ότι ήταν «εξαιρετικά επικίνδυνη», εξομολογούμενος ότι παρόμοια κατάσταση είχε ζήσει μόνο άλλη μια φορά στην 24ετη καριέρα του.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.