Ο Τραμπ αυξάνει στο 50% τους δασμούς σε χάλυβα και αλουμίνιο από τον Καναδά και πιέζει ξανά: Να γίνετε η 51η Πολιτεία των ΗΠΑ!
Ο Αμερικανός πρόεδρος διπλασίασε τους δασμούς και έκανε έκκληση προς τους Καναδούς να ζητήσουν οι ίδιοι να ενταχθούν στις ΗΠΑ υπογραμμίζοντας πως τα τελωνειακά τέλη θα εξαφανιστούν και η φορολογία τους θα μειωθεί σημαντικά
Η κίνηση του Καναδά να επιβάλλει δασμούς στην ηλεκτρική ενέργεια που εξάγει προς τις μεσοδυτικές κυρίως – αλλά όχι μόνο – πολιτείες των ΗΠΑ έφερε νέα αντίδραση από τον Λευκό Οίκο και τον Αμερικανό Πρόεδρο.
Ο Ντόναλντ Τραμπ με ανάρτησή του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ένα μακροσκελές κείμενο ανακοίνωσε πως επιβάλλει άμεσα ακόμη 25% δασμούς προς την Οτάβα στις εισαγωγές χάλυβα και σιδήρου. Μάλιστα ο Τραμπ σημειώνει πως το σημερινό 25% θα ξεκινήσει να επιβάλλεται από αύριο και θα αθροιστεί με το 25% που έχει ήδη αποφασίσει και υπογράψει – αλλά έχει προς το παρόν «παγώσει» μέχρι τις 2 Απριλίου.
Με 50% δασμούς σε χάλυβα και σίδερο ο Καναδάς γίνεται με διαφορά η χώρα με τους μεγαλύτερους αμερικανικούς δασμούς στον κόσμο στο συγκεκριμένο πεδίο και είναι ξεκάθαρο πως το Οβάλ γραφείο παρά την αντίδραση διαρκείας από τις αγορές δεν έχει καμία πρόθεση να υποχωρήσει στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Στο ίδιο μήνυμα ο Τραμπ προχωρά σε μία έκκληση – ανάλυση προς τους Καναδούς να ζητήσουν οι ίδιοι να γίνουν η 51η πολιτεία των ΗΠΑ υπογραμμίζοντας πως οι δασμοί θα εξαφανιστούν και η φορολογία τους θα μειωθεί σημαντικά από τα σημερινά εθνικά τους επίπεδα. Ο Τραμπ μάλιστα σημειώνει πως με την κατάργηση των «τεχνητών συνόρων» ο Καναδάς θα ενταχθεί στην κορυφαία χώρα και δεν θα έχει κανένα αμυντικό – πολεμικό πρόβλημα ενώ όπως σημειώνει ο ίδιος δεν θα αξιώσει και την κατάργηση του εθνικού ύμνου του Καναδά, μόνο που όπως τονίζει «θα αφορά την νέα πολιτεία».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.