Ένας νεαρός Γάλλος, ο Ματιέ Βιγκέρ Λατούρ, αυτοκτόνησε έπειτα από μια αποτυχημένη επέμβαση για να βγάλει μούσι στην Κωνσταντινούπολη, την οποία φέρεται να πραγματοποίησε ένας κτηματομεσίτης που προσποιούνταν τον χειρουργό.
Ο 24χρονος φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων, ταξίδεψε τον Μάρτιο στην Τουρκία για να πραγματοποιήσει τη μεταμόσχευση, η οποία του κόστισε 1.300 ευρώ.
Ωστόσο, η επέμβαση είχε καταστροφικά αποτελέσματα, με 1.000 μοσχεύματα να χάνονται και άλλα 4.000 να μεταφέρονται από το κεφάλι του στο πρόσωπό του. Το αποτέλεσμα ήταν ένα ακανόνιστο μούσι που αναπτυσσόταν σε παράξενες γωνίες, δίνοντας στο πρόσωπό του μια περίεργη όψη, που, όπως δήλωσε ο πατέρας του, θύμιζε «σκαντζόχοιρο».
Ο νεαρός υπέστη επίσης εγκαύματα και έντονη δυσφορία, που δεν τον άφηνε ούτε να κοιμηθεί. Όπως αργότερα ανακάλυψε, το άτομο που έκανε την επέμβαση δεν ήταν εξειδικευμένος χειρουργός αλλά κτηματομεσίτης, κάτι που του προκάλεσε σοκ.
Η αποτυχημένη αυτή διαδικασία προκάλεσε πολλά ψυχολογικά προβλήματα στον Λατούρ και του προκάλεσε δυσμορφική διαταραχή – μια διαταραχή κατά την οποία οι άνθρωποι αποκτούν εμμονή με τις εμφανισιακές τους ατέλειες.
Παρά την προσπάθεια ενός Βέλγου ειδικού να επανορθώσει τη ζημιά, υπήρξε διαπίστωση ότι το τριχωτό της κεφαλής του Latour δεν θα μπορούσε να ανακτήσει τη φυσιολογική του κατάσταση.
Κλείσιμο
Τρεις μήνες μετά την επέμβαση, ο Λατούρ πήρε την απόφαση να αυτοκτονήσει. Ο πατέρας του, συντετριμμένος από την τραγική αυτή εξέλιξη, προχωρά τώρα σε εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τους κινδύνους του τουρισμού υγείας, δηλώνοντας ότι μια τέτοια εκστρατεία θα μπορούσε να αποτελέσει «φόρο τιμής» στον γιο του και να βοηθήσει άλλους να αποφύγουν παρόμοιες καταστάσεις.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.