Καθηγητής Γαλιατσάτος για Σανγκάη: Ελπίζω να μην μας κρύβουν κάτι...
«Βρίσκω πολύ περίεργο αυτό που συνέβη» δήλωσε ο πνευμονολόγος, τονίζοντας ότι πλέον έχουμε τα εργαλεία να ζήσουμε τον ιό - «Μήπως υπάρχει νέα μετάλλαξη;» διερωτάται ο καθηγητής του Johns Hopkins
Προβληματισμό για το εξαιρετικά σκληρό lockdown και τα αυταρχικά μέτρα στη Σανγκάη εξέφρασε σήμερα ο Παναγής Γαλιατσάτος – πνευμονολόγος, εντατικολόγος καθηγητής του Πανεπιστημίου Johns Hopkins στη Βαλτιμόρη των ΗΠΑ. Ο κ. Γαλιατσάτος εξέφρασε την ελπίδα να είναι θέμα πολιτισμού αυτά που συμβαίνουν, και όχι η Κίνα να κρύβει μια νέα μετάλλαξη του κορωνοϊού.
«Βρίσκω πολύ περίεργο τι συνέβη στη Σανγκάη. Είμαστε δύο χρόνια τώρα μέσα στην πανδημία. Και η επιστήμη, η έρευνα έχουν φτάσει σε μια στιγμή που ξέρουμε πώς να ζήσουμε με τον COVID και ξέρουμε να τον ‘κρατήσουμε’ σαν ένα κρύωμα» δήλωσε ο πνευμονολόγος στον ΣΚΑΪ.
Όπως υπογράμμισε ο καθηγητής, «έχουμε εμβόλια, φάρμακα, μάσκες… Αυτά που βλέπουμε στη Σαγκάη, πολλοί γιατροί φίλοι μου λένε ότι είναι πολύ παράξενα… Αυτά τα κάνεις στην αρχή που είχαμε φόβο, δεν ξέραμε τι ήταν ο ιός τι κακό θα μάς έκανε. Μια υπόθεση είναι ότι έτσι είναι ο πολιτισμός τους δεν θέλουν ούτε νέα κρούσματα ούτε έναν ασθενή, το έχουμε δει αυτό στην Κίνα πολλές φορές. Η άλλη υπόθεση είναι: μήπως έχει γίνει κάτι που δεν μας το λένε; Δύο χρόνια πριν αυτό είδαμε με τον COVID (με ανακοινώσεις) μέσω των γιατρών στο ίντερνετ. Μήπως υπάρχει νέα μετάλλαξη και δε μας το λένε. Ελπίζω να είναι το πρώτο, ο πολιτισμός τους, αλλά είναι πολύ περίεργο, δεν χρειάζονται αυτά, έχουμε τα εργαλεία να ζήσουμε με τον COVID».
«Είναι ο πολιτισμός τους ή μήπως κάτι χειρότερο θα βγει; Δε θέλω να πιστεύω ότι πάλι μας κρύβουν, για δεύτερη φορά σε δυο χρόνια, κάποιο άλλο μυστικό. Αυτό ελπίζω» σημείωσε ο κ. Γαλιατσάτος.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.