Ο κύριος Χαν Κι-εόν ίσως περίμενε μια διαφορετική αναγνώριση της προσπάθειάς του να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας από τον κορωνοϊό. Σίγουρα πάντως δεν επεδίωξε να συλληφθεί από την κορεατική αστυνομία με την κατηγορία της παραπλανητικής διαφήμισης ιατρικών προϊόντων. Οπότε, αντί για βραβεία και επαίνους για την ευρεσιτεχνία του, ο κος Χαν Κι-εόν αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο καταδίκης σε τριετή φυλάκιση και πρόστιμο έως και 25.000 ευρώ.
Αιτία της περιπέτειάς του με το νόμο είναι μία εκπληκτική -κατά τον ίδιον- εφεύρεση, το «Kogori Mask», μια μάσκα που προστατεύει τον ανθρώπινο οργανισμό από την εισβολή τουSARS-Cov-2 (καθώς και κάθε άλλου κακόβουλου μικροβίου). Το μαγικό χαρακτηριστικό του Kogori Mask έγκειται στο ότι δεν είναι καν μάσκα. Κατά τον Χαν Κι-εόν το αντικείμενο που επινόησε, κατασκεύασε και εμπορεύεται μπορεί να προφυλάξει όποια και όποιον το φορά στη μύτη, σαν ένα οποιοδήποτε άλλο σκουλαρίκι για το συγκεκριμένο σημείο.
Το Kogori Mask κοστίζει περίπου 40 ευρώ και το μέσον εξουδετέρωσης του κορωνοϊού και λοιπών βλαβερών μικροοργανισμών είναι μια μυστηριώδης ακτινοβολία, η οποία εκπέμπεται από το ρινικό επίκεντρο του χρήστη και δημιουργεί μια αόρατη αντι-ιική ασπίδα.
Σε σχετικό βίντεο στο YouTube, παρουσιάζεται το επαναστατικό προϊόν, με τις ευεργετικές του ιδιότητες και τα πρακτικά πλεονεκτήματά του να εκθειάζονται από -σχετικά ανέκφραστους- Νοτιοκορεάτες.
Ο ίδιος ο εφευρέτης αρνείται οποιαδήποτε κατηγορία περί παραπλανητικής διαφήμισης, όπως αρνείται βεβαίως ότι το Kogori Mask είναι απάτη που απευθύνεται στους εύπιστους και τους επιρρεπείς σε γιατροσόφια, αλμπάνηδες κ.ο.κ. Ο κος Χαν Κι-εόν δηλώνει πως θα συνεχίσει να διαφημίζει και να διαθέτει το καινοτόμο προϊόν, επικαλούμενος τη ζήτηση και την αποδοχή του Kogori Mask από το κοινό. Εξάλλου, περισσότεροι από 300 Κορεάτες το χρησιμοποιούν ήδη και είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με την απόδοσή του.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.